در حال خواندن
افزایش درآمد “آپ” در تمامی ماه‌ها
0

افزایش درآمد “آپ” در تمامی ماه‌ها

نویسنده:  مرضیه کیانی1399-10-22
روند درآمد‌های ثبت شده این شرکت از مرداد ماه روند کم نوسانی را پشت سر گذاشته و در مقایسه با ماه گذشته یک درصد افزایش درآمد را شاهد بوده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۲ درصد رشد مواجه بوده است.

بر اساس انتشار صورت‌های مالی منتهی به آذرماه آسان پرداخت پرشین، مجموع درآمد‌های این شرکت از ارائه خدمات و فروش برابر با مبلغ ۴.۹۲۹ میلیارد ریال اعلام شد.

به گزارش بورس نیوز، بررسی این میزان درآمدزایی از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه حاکی از آن بوده که درآمدی بالغ بر ۴۶.۷۰۰ میلیارد ریال را برای شرکت به‌همراه داشته است.

«پین و اعتبار» عمده ترین درآمد

درآمد‌های شناسایی شده “آپ” از ابتدای سال مالی
برپایه این گزارش، رشد حدودی ۲درصدی درآمدهای این شرکت در آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته در آمارهای منتشر شده کاملا مشهود بوده ضمن آنکه مقایسه این آمارها از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز رشد ۲۴درصدی را برای این شرکت پرداخت به همراه داشته است.

«پین و اعتبار» عمده ترین درآمد

بر اساس نمودار فوق شرکت توانسته نسبت به سال گذشته، در تمامی ماه‌های سال جاری افزایش درآمد را ازآن خود کند.

مجموع درآمد‌های “آپ” در ۳ ماهه پایانی پاییز برابر با ۱۴.۶۸۵ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۲درصد افزایش درآمد را ثبت کرده است.

بیشترین میزان درآمدزایی “آپ”
بنا به همین آمارها، «فروش پین و اعتبار» به‌عنوان بیشترین درآمد شناسایی شده  با ۴.۵۱۳میلیارد ریال ثبت شده که رشد یک‌درصدی آن نسبت به ماه گذشته و با توجه به رشد محدودیت‌های کرونایی چندان آمار بدی به‌شمار نمی‌آیدضمن آنکه این درآمدزایی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲درصد رشد را ثبت کرد.

«پین و اعتبار» عمده ترین درآمد

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، عمده‌ترین بخش درآمد‌های شناسایی شده آسان پرداخت پرشین با بخش «پین و اعتبار» بوده، روند درآمد‌های ثبت شده این شرکت از مرداد ماه روند کم نوسانی را پشت سر گذاشته است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
مرضیه کیانی

ارسال یک نظر