در حال خواندن
پخش برنامه اقتصاد مدرن: مطالبات نظام بانکی از دولت دکتر پزشکیان
3

پخش برنامه اقتصاد مدرن: مطالبات نظام بانکی از دولت دکتر پزشکیان

نویسنده:  عبداله افتاده1401-10-05

دکتر مرتضی ترک تبریزی رییس هیات مدیره بانک تجارت و دکتر عباس معمارنژاد رییس هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک با حضور در برنامه تصویری اقتصاد مدرن در خصوص اولویت‌ها و مطالبات نظام بانکی با زوایه دید فناوری و اقتصادی در دولت آینده گفت و گو کردند.
عصر پرداخت – دکتر ترک تبریزی و دکتر معمارنژاد، در این برنامه با اشاره به موضوعات مهمی در خصوص متعادل کردن سود پرداختی بانک ها، تغییر مدل کسب و کار بانک‌ها، روش‌های کاهش هزینه های بانک ها با استفاده از فناوری، راهبردهای استفاده از سه ضلع بانکداری دیجیتال؛ فینتک، داده و نوآوری، ارایه سرویس‌ها به صورت API به مشتریان کوچک و بزرگ، تولی گری خدمات بانکی و ریسک پذیری توسط مدیران عامل بانک‌ها، حکمرانی هوشمند با استفاده از داده‌های گذشته و پیش بینی اتفاقات و داده های آینده، بازنگری در خصوص روش واردات زیرساخت های مورد نیاز زیرساخت‌های فناوری در کشور، آزادی عمل بانک ها در حوزه کارمزد، خروج دولت از انجام همه امور حاکمیتی و اعتماد به جوانان، خروج بانک مرکزی از تصدی‌گری و افزایش سطوح نظارتی، اقتصاد دیجیتال و هوشمند در بستر تحول دیجیتال چگونه شکل خواهد گرفت از موضوعات مهمی بود که در این برنامه به آنها اشاره شد.
از شما دعوت می‌شود این برنامه جذاب را جمعه ۵ مرداد راس ساعت ۲۰:۳۰ از طریق پایگاه خبری عصر پرداخت در آدرس اینترنتی https://www.asrepardakht.ir/208823-2/ مشاهده کنید.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
61%
علاقه‌مندم
13%
نظری ندارم
9%
شگفت زدم
4%
ازش متنفرم
4%
غمگینم
3%
خوشحالم
6%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • شماره یک
    1402-07-28 در 11:33

    ممنون از برنامه بسیار خوبتون . مجری و کارشناس عالی

  • امیرحسین
    1402-08-19 در 21:20

    سلام
    ممنون از برنامه خوبتون
    لطفا بپرسید اگر شرکت دیگری بخواهد این مسیر را برود، ققنوس چه کمکی میتواند انجام دهد.
    سپاس

  • Saeed
    1402-11-27 در 21:02

    واقعا نکات دقیقی رو اقای موسوی عنوان میکنند
    شرکت‌های psp به دلیل کش بک و ارزش افزوده ای که به پذیرنده می‌دهند در بولتن شاپرک رشد نشان میدهند👍👍
    نمونش پرداخت نوین . با کش بکهای فراوان و بی حساب و کتاب

ارسال یک نظر