در حال خواندن
فایل صوتی میزگرد بانکداری باز از شعار تا عمل منتشر شد
0

فایل صوتی میزگرد بانکداری باز از شعار تا عمل منتشر شد

نویسنده:  عبداله افتاده1399-04-02

رادیو اینترنتی عصر پرداخت میزگرد بانکداری باز از شعار تا عمل را با حضور صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت فرابوم، منصور یوسفی نیا معاون فناوری بانک صنعت و معدن و سرکار خانم نجمه نوذر مولف کتاب بانکداری باز به عنوان کارشناس برنامه برگزار کرد.

فناوری‌‌های نوین توانسته‌‌اند در بیشتر صنایع تحولات عظیمی ایجاد کنند. صنعت بانکداری نیز از این موضوع مستثنا نبوده و قابلیت‌‌های جدیدی در آن تعریف شده است.

بانکداری باز (Open Banking)یکی از گرایش‌های جدید بانکداری در جهان است که توجه بسیاری از بانک‌های بزرگ را به خود جلب کرده و در برخی از بانک‌های دنیا پیاده شده و رو به گسترش است. براساس بررسی کارشناسان، این سرویس اکنون توسط بسیاری از بانک‌های بزرگ دنیا ارائه شده که نشان از اهمیت آن دارد. بانکداری باز می‌تواند پاسخگوی نیازهای معقول و کارشناسانه بازار و مشتریان در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه از طریق مشارکت بانک و سایر ذی‌نفعان برای ارتقای خدمات بانکی در گستره‌ای از نوآوری باز ‌باشد.

در ایران نیز به گفته فعالان این حوزه و کارشناسان، بانکداری باز همگام با دنیا درحال حرکت است و اگر از دنیا و استانداردهای جهانی جلوتر نباشد، عقب ماندگی هم ندارد.

رادیو اینترنتی عصر پرداخت با توجه به اهمیت این موضوع در میزگردی با عنوان « بانکداری باز؛ از شعار تا واقعیت» ، فرصت ها و چالش های این موضوع را بررسی کرده است.

از شما دعوت می کنیم این میزگرد صریح را بشنوید

اسپانسر این اپیزود شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر