در حال خواندن
مزایای ویژه پرسپولیس کارت بانک شهر برای هواداران این تیم
0

مزایای ویژه پرسپولیس کارت بانک شهر برای هواداران این تیم

نویسنده:  عبداله افتاده1402-09-14

دارندگان کارت هواداری پرسپولیس از این پس به صورت هفتگی، در قرعه‌کشی دریافت رایگان بلیت بازی‌های پرسپولیس و هدایای پرسپولیسی شرکت داده خواهند شد.

مزایای ویژه پرسپولیس کارت بانک شهر برای هواداران این تیم
هوادارانی که کارت هواداری پرسپولیس را دریافت کرده‌اند یا برای دریافت آن اقدام می‌کنند از این پس در قرعه‌کشی هفتگی شرکت داده خواهند شد. برندگان در این قرعه‌کشی‌ها، هدایایی چون بلیت بازی‌های خانگی، پیراهن و دیگر یادبودها را از باشگاه پرسپولیس دریافت خواهند کرد.

دارندگان کارت هواداری پرسپولیس همچنین بدون قرعه‌کشی از مزایای درنظر گرفته شده بهره‌مند خواهند شد؛ استفاده از تخفیف ویژه برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس که به زودی اجرایی خواهد شد، از مزایای در نظر گرفته شده برای دارندگان این کارت است.
استفاده از خدمات شرکت دیجی‌شهر برای خرید اقساطی انواع کالاها و خدمات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، تخفیف‌های ویژه و متنوع برای استفاده از خدمات بیمه‌ای، بازگشت یک درصد از مبلغ خرید به عنوان تخفیف و در قالب اعتبار خرید مجدد در کیف پول درون برنامه‌ای هوادارانی که حایز امتیازهای لازم شده باشند، اعطای تسهیلات از محل میانگین سپرده‌های هواداری، ارایه لوح تقدیر، البسه ورزشی تیم، توپ امضا شده و امکان حضور در محل تمرینات به هواداران وفادار برتر از دیگر مزایای در نظر گرفته شده در این طرح است.
گفتنی است در حال حاضر بانک شهر، مجری انحصاری کارت هواداری پرسپولیس در قالب کارت‌های بانکی هواداری است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
73%
علاقه‌مندم
10%
نظری ندارم
3%
شگفت زدم
3%
ازش متنفرم
4%
غمگینم
0%
خوشحالم
5%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر