در حال خواندن
ارایه توانمندی‌های شرکت آرمان وفاداری آریا در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌‌های پرداخت
0

ارایه توانمندی‌های شرکت آرمان وفاداری آریا در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌‌های پرداخت

نویسنده:  علی اصغر افتاده1401-11-30

شرکت آرمان وفاداری آریا با هدف ارایه آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های بانکداری باز، باشگاه مشتریان، هوش تجاری، توسعه فرآیندها و همچنین تشریح آخرین دستاوردها در حوزه همکاری مشترک در حوزه نئوبانک، فردا بانک در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که یکم و دوم اسفند ماه جاری در محل همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، در طبقه همکف بخش نمایشگاهی حضور ویژه دارد.
به گزارش عصرپرداخت – “فردا بانک” که قرار است به صورت ویژه در این نمایشگاه حضور داشته باشد، محصول همکاری مشترک شرکت آوا و هلدینگ های‌وب است که چشم انداز این همکاری کسب سهمی از بازار نوین خدمات مالی از طریق ارائه سوپراپلیکیشن فردا با تمرکز بر تلفیق خدمات بانکی با سایر صنایع و ارائه محصولات نوآورانه است.
این شرکت با توجه به ماموریت اصلی خود که قرار است پیشانی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین باشد، آمادگی همکاری با سایر شرکت‌های فعال فین‌تکی، بانکی و یا هر حوزه‌ای که نیازمند دریافت سرویس‌های بانکی در چارچوب قوانین بانک مرکزی را دارد.
گفتنی است، روز دوم این همایش نشست تخصصی اکوسیستم فین‌تک ایران و تعامل اثر بخش با نظام بانکی، با حضور امین رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و سایر متخصصان این حوزه ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در طبقه B2 سالن رودکی برگزار می‌شود.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
100%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر