در حال خواندن
درخواست بازگشت سقف روزانه تراکنش رمزارزی‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان
0

درخواست بازگشت سقف روزانه تراکنش رمزارزی‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان

نویسنده:  علی اصغر افتاده1401-12-19

نشست رسانه ای پلتفرم معاملات آنلاین و کیف پول رمزارزهای اکسکوینو، روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه با حضور جمعی از مهمانان و اهالی رسانه‌های گروهی و فعالان و علاقه مندان حوزه رمز ارز‌ها در خانه کارمان تهران برگزار گردید.

در این نشست که با حضور مدیران ارشد اکسکوینو برگزار شد، ضمن ارائه تحلیل‌ها و دیدگاه‌های خود در زمینه بازار کریپتوکارنسی و صنعت رمزارزها، چشم‌انداز آینده این صنعت و اهداف توسعه‌ای مجموعه اکسکوینو را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.

در این رویداد رسانه‌ای که به مناسبت پنجمین سالگرد فعالیت مجموعه تخصصی اکسکوینو برگزار شد، علاوه بر ارائه آمارهایی در سطح جهانی و ملی، به بررسی فعالیت‌های موفقیت‌آمیز این پلتفرم در پنج سال گذشته پرداخته شد. همچنین مسائلی چون امنیت، اعتماد، اعداد و ارقام مربوط به صنعت رمزارزها و اهمیت پشتیبانی دقیق و تمام‌وقت در حوزه صرافی‌های آنلاین تشریح شد.

در ابتدای این نشست تخصصی و رسانه‌ای، بابک مقدم، مدیر عامل مجموعه، علاوه بر ارائه گزارشی تحلیلی، ضمن تحلیل کلی صنعت کریپتوکارنسی در ایران و جهان، داده‌های آماری مستندی را در خصوص فعالیت‌های اکسکوینو در مدت پنج سال فعالیت خود، عرضه کرد.

در بخشی دیگری از این نشست رضا غیابی معاون توسعه کسب و کارهای گروه شرکت‌های ارنیکا، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای هلدینگ ارنیکا که درواقع مالک و خالق برند اکسکوینو محسوب می‌شود، به تشریح علل ریشه‌ای خلق اکسکوینو و مسیر توسعه آن پرداخت. ایشان همچنین  به  معرفی چشم‌اندازها و ابعاد فعالیت این هلدینگ در حوزه رمزارزها و سایر فعالیت‌های این مجموعه در زمینه توسعه کسب و کارهای مرتبط پرداختند. این درحالی است که بخش فناوری این هلدینگ با تمرکز بر تجارت الکترونیک تاکنون توانسته است کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌های موفقی از جمله اکسکوینو، بیت‌راه، کانکتا، هومسا و کاوان (یونالینک) را وارد بازار کند.

در بخش دیگر این نشست مدیران اکسکوینو و هلدینگ ارنیکا، به سوالات خبرنگاران رسانه‌های گروهی در زمینه فعالیت‌های این پلتفرم به‌ویژه با چشم‌انداز جهانی و کشوری در حوزه رمزارزها و اقتصاد دیجیتال، پاسخ داده شد.

پنل تخصصی مرتبط با مفاهیم و واژگان تخصصی بازار رمزارزها نیز در حاشیه این کنفرانس خبری، با حضور بابک مقدم، محسن تقدسی، مژگان منصوری و مجید قاقازانی، تکمیل‌کننده این رویداد بود. این نشست خبری درواقع مروری بر عملکرد و دستاوردهای پلتفرم تخصصی رمزارز و کیف‌پول امن اکسکوینو و اثرات آن بر بازار کشور و تغییر نگرش مردم و تریدرها به این حوزه بود.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، رویکردها و سرفصل‌های عمده این نشست خبری و حواشی آن، به طور خلاصه شامل این موارد بود:‌

  • موضوع امنیت در دنیای رمزارزها و دستاوردهای اکسکوینو در این زمینه، به عنوان عنصر اصلی صرافی‌های آنلاین رمرزارز در دنیا.
  • موضوع اعتماد مشتریان و تریدرهای ایرانی به صرافی‌های ارمزارز و دستاوردهای مجموعه، شامل اعداد و ارقام و تحلیل‌های آماری. (گفتنی است که در مقایسه با آمار ۲۶ درصدی سایر پلتفرم‌ها، نزدیک به ۷۰ درصد کاربران اکسکوینو دارایی‌های خود را در در کیف پول خود نگهداری می‌کنند.)
  • مساله پشتیبانی و لزوم حمایت قدرتمند پلتفرم‌های رمز ارز و کیف پول دیجیتال از مشتریان و تغییر نگرش و رویکرد کاربران در سال‌های گذشته نسبت به این موضوع.
  • مبحث همکاری اکسکوینو با برندهای معتبر دیگر مجموعه، مانند فلایتیو، هومسا و کرفس.
  • مباحث مربوط به عمق بازار رمزارزها و دلایلی که باعث شد مجموعه اکسکوینو سیاست‌های مشخصی را در زمینه حرکت از مفهوم «صرافی» به مقوله گسترده‌تری به نام «بازار»، حرکت کند.
  • مباحث کلان و تخصصی در زمینه آینده صنعت و بازار رمزارزها در ایران و تغییر رویکرد و نگرش جامعه به این مقوله در سال‌های گذشته که ناشی از جلب اعتماد مردم از سوی برندهای شناخته شده در ایران بوده است.

لازم به یادآوری است که اکسکوینو یک پلتفرم معاملات آنلاین و کیف‌پول امن رمزارزها در ایران است که فعالیت خود را از پنج سال پیش با نگرشی تخصصی و علمی در این زمینه شروع کرد و یکی از اولین شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول امن رمزارزها در ایران شناخته می‌شود.

این برند در حال حاضر با ارائه بیشترین تعداد کیف پول دیجیتال در ایران تلاش می‌کند که فاکتورهایی چون امنیت معاملات، به روز رسانی فنی و تخصصی، مشتری مداری و ارائه رابط کاربری آسان و امکان انجام تراکنش‌های نامحدود، گام‌های موثری در توسعه صنعت ارزهای دیجیتال در کشور بردارد.

در این راستا فاکتورهایی چون شفافیت در انتقال اطلاعات کاربران، سیاست‌های حریم خصوصی، امنیت سامانه تبادل ارزها و رضایت حداکثری کاربران از سیاست‌های اصلی مدیران این مجموعه ذکر شده است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر