در حال خواندن
دکتر مرتضی ترک تبریزی رییس هیات مدیره بانک تجارت شد
0

دکتر مرتضی ترک تبریزی رییس هیات مدیره بانک تجارت شد

نویسنده:  عبداله افتاده1401-12-29

با تصمیم اتخاذ شده در نشست اعضای هیات مدیره بانک تجارت دکتر مرتضی ترک‌تبریزی به سمت رییس هیات مدیره این بانک انتخاب شد.

عصر پرداخت – به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، دکتر مرتضی ترک‌تبریزی رییس جدید هیات مدیره بانک تجارت، دارای مدرک دکتری DBA در رشته مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات از سازمان مدیریت صنعتی تهران است. او از اسفندماه سال ۱۳۹۸ عضو هیئت‌مدیره بانک تجارت بوده است و از تیرماه سال ۱۴۰۰ نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت بوده است.

ترک تبریزی همچنین رئیس کمیته احراز هویت بانکداری دیجیتال در کارگروه بانکداری دیجیتال بانک مرکزی است.

وی پیش از ورود به بانک تجارت، معاونت فناوری اطلاعات بانک ملت و ریاست هیئت‌مدیره گروه بهسازان هوشمند فردا را بر عهده داشته است و دارای سابقه طولانی مدیریت در سطوح مختلف بانک ملت است.

معاون مدیرعامل بانک ملت در امور فناوری اطلاعات، مدیرکل و مدیر امور فناوری اطلاعات، مدیر امنیت اطلاعات بانک ملت و ریاست دایره و معاونت کل شبکه و ارتباطات دیتای بانک ملت از سوابق شغلی ترک تبریزی محسوب می‌شود.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
100%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر