در حال خواندن
فایل صوتی میزگرد آخرین برنامه از سلسله نشست‌های چالش‌ها و موانع کسب‌­وکاری صنعت پرداخت منتشر شد
0

فایل صوتی میزگرد آخرین برنامه از سلسله نشست‌های چالش‌ها و موانع کسب‌­وکاری صنعت پرداخت منتشر شد

نویسنده:  علی اصغر افتاده1400-11-02

پادکست : رادیو عصر پرداخت

مدیرمسوول:  عبداله افتاده

مهمانان: وحید حجتی مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین و مهدی انوشه، قائم‌­مقام مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان

موسیقی : معین صالحی

اسپانسر : بانک ایران زمین

در دو برنامه قبلی از سلسله نشست‌های بررسی مشکلات صنعت پرداخت که با حضور مدیران عامل شرکت­‌های PSP شامل سداد، سایان کارت، سپهر، به­‌پرداخت، آسان پرداخت و فن­آوا کارت برگزار شد، به مشکلات این حوزه پرداختیم.

اینکه برنامه امروز، آخرین برنامه از سلسله نشست­‌های این حوزه نام گرفته، به دلیل عدم حضور مدیران عامل شرکت­‌های پرداخت الکترونیک سامان، ایران‌­کیش و دماوند کارت است. به نظر می­رسد این عزیزان، مشکلاتی در حوزه عملکردی خود دارند و به همین دلیل نگران بودند که با حضور در این برنامه، مشکلات عملکردی آنها زیر ذره‌بین قرار بگیرد. البته در همین برنامه نیز به برخی از چالش‌­های عملکردی این سه شرکت، پرداخته خواهد شد.

همچنین در هفت‌ه­ای که گذشت، مدیرعامل شرکت شاپرک اعلام کرد قرار است تا سه­‌ماهه اول سال ۱۴۰۱، موضوع اصلاح نظام پرداخت کارمزد در کشور استارت بخورد که در نوع خود، خبر جذابی است. البته باید منتظر ماند و دید روش لحاظ‌ ­شده برای این حوزه چیست.

از این­رو، در هشتاد و ششمین میزگرد آنلاین از سلسله نشست­‌های تخصصی با موضوع «آخرین برنامه از سلسله نشست‌های چالش‌ها و موانع کسب‌­وکاری صنعت پرداخت» که با حضور وحید حجتی مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین و مهدی انوشه، قائم‌­مقام مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان برگزار شد، موضوعات و چالش‌­های این صنعت، از زاویه‌ای دیگر، موردبحث و تبادل­‌نظر قرار گرفت. ماحصل این گفت­‌وگو، پیش­روی شماست. .

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر