در حال خواندن
پیشتازی پرداخت نوین در توسعه شبکه پذیرندگی برای دومین ماه متوالی
0

پیشتازی پرداخت نوین در توسعه شبکه پذیرندگی برای دومین ماه متوالی

نویسنده:  عبداله افتاده1402-02-25

روند صعود شرکت پرداخت نوین در گزارش ماهانه شاپرک همچنان ادامه دارد.

مطابق با آخرین گزارش منتشر شده‌ی شرکت شاپرک، شرکت پرداخت نوین توانسته است با رشد ۰.۱۵ درصدی سهم تعداد ابزارهای پذیرش فعال به ۶.۹۸ درصد از سهم تعداد کارتخوان‌های فروشگاهی برسد.

گزارش شماره‌ی ۹۴ شرکت شاپرک که مربوط به ترا‌کنش‌های شبکه‌ی پرداخت کشور در فروردین ماه ۱۴۰۲ است همچنین نشان می‌دهد که پرداخت نوین توانسته است با در اختیار داشتن ۳.۷۱ درصد سهم بازار از نظر مبلغ تراکنش‌های شبکه‌ی به نسبت به ماه گذشته ۰.۰۹ درصد رشد داشته است.

شرکت پرداخت‌نوین با  ۲۱۵ نیروی ستادی، ۳۸ نمایندگی ، ۱۳ دفتر و بیش از ۱۰۰۰ نیروی پشتیبان در سراسر کشور، در حال حاضر خدمات پرداخت الکترونیک چون دستگاه کارت‌خوان، درگاه پرداخت (IPG) و سایر خدمات پرداخت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر