در حال خواندن
روی مجازی‌سازی سرویس‌های بانکی متمرکز هستیم
0

روی مجازی‌سازی سرویس‌های بانکی متمرکز هستیم

نویسنده:  منصوره خالقی1399-10-13

مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: تمرکز ما روی مجازی‌سازی سرویس های بانکی است و بر همین اساس، اولین بانک دیجیتال کشور را در سرویس «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا ذیل بانک ملی ایران فعال کرده‌ایم.

دکتر «محمدعلی محمودزاده» مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حاشیه بازدید از پارک ملی علوم فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، درباره اقدامات صورت گرفته در این پارک علمی، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوب و مناسبی در این پارک انجام شده است که  قطعا توجه بیشتر و بهتر به آن می تواند اثرات ملی و فرهنگی زیادی بر جای بگذارد.

وی ایده‌های خلاقانه، نوآوری و تولید محصول بر اساس سابقه فرهنگی و نیاز روز جامعه را از جمله نکات قابل توجه در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم عنوان و تصریح کرد: قطعا بهره‌گیری از چنین ایده‌ها و نوآوری‌هایی نیاز به حمایت دارد تا بتواند فراتر از یک ایده، بخشی از نیازهای جامعه را برآورده سازد.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به اینکه این شرکت بنا به نوع فعالیتی که در حوزه پرداخت و فناوری‌های روز دارد از خلاقیت‌های فراوانی برخوردار است، گفت: تمرکز ما روی مجازی‌سازی سرویس های بانکی است و بر همین اساس،   در حال حاضر اولین بانک دیجیتال کشور را در سرویس «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا ذیل بانک ملی ایران فعال کرده‌ایم.

وی احراز هویت، امضای دیجیتال، افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات، صدور کارت و حتی صدور دسته چک را از جمله خدمات قابل ارائه در سرویس «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا دانست که از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سداد فعال شده است.

محمودزاده با بیان اینکه تلاش شرکت پرداخت الکترونیک سداد فراهم ساختن سرویس‌های مورد نیاز مردم است، خاطرنشان کرد: این اقدامات و سرویس‌ها می‌تواند در بسترهای مختلفی تعریف شود که حوزه صنایع دستی، تولیدات فرهنگی و فناوری‌های نرم نیز می‌تواند ذیل آن قرار بگیرد. به ویژه آنکه در این بخش و در حوزه بین الملل نیز می‌توان اقدامات را توسعه داد به این علت که برخی از این خدمات صرفا مختص کشور ما است.

را از حضور در شعبات بانکی بی‌نیاز می‌کند.

محمودزاده به تشریح خدمات سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا پرداخت و خاطرنشان کرد: در سرویس نشان بانک شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، مردم می‌توانند پس از احراز هویت الکترونیکی و امضای دیجیتال خدماتی همچون افتتاح حساب، دریافت دسته چک، دریافت کارت بانکی، و حتی سخت‌ترین پروسه بانکی یعنی دریافت تسهیلات را دریافت کنند که این خدمات سبب کاهش تردد غیر ضروری در سطح شهر در شرایط کرونایی و سهولت بیشتر مردم در دسترسی به خدمات شده است.

وی تاکید کرد: برای نخستین مرتبه است که در کشور یک بانک دیجیتالی در قالب یک اپلیکیشن پرداخت، ایجاد شده تا تمامی خدمات بانکی و نیازهای مردم در حوزه پرداخت به صورت تمام دیجیتالی انجام شود.

در ادامه این جلسه، دکتر «محمد مهدی قاسمی» مدیر شبکه سلامت سیما نیز مساله سلامت در جامعه را یکی از مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: کشور ما از حیث امکانات و اقداماتی که لازم است در حوزه سلامت انجام شود، از شرایط خوبی برخودار است.

وی ایران را از جمله کشورهایی برشمرد که سواد سلامت جامعه آن در منطقه خاورمیانه زبان زد عام و خاص بوده و نقش رسانه ملی را در افزایش سواد سلامت جامعه بسیار موثر و پررنگ دانست.

مدیر شبکه سلامت سیما با تاکید بر اینکه شبکه سلامت سیما بعد از شیوع کرونا حدود ۱۱۰ درصد رشد مخاطب داشته که عمده آنان جوانان بوده‌اند، تصریح کرد: نمونه بارز این ادعا، برنامه “مافیا” شبکه سلامت سیما است که با استقبال فوق‌العاده و بی‌نظیر جوانان روبه‌رو شده است.

قاسمی، تولید برنامه‌های پرنشاط ترکیبی و حتی سریال‌های آموزشی و مستند را از جمله اقدامات در حالت طراحی و پخش در این شبکه عنوان کرد و گفت: آمادگی این را داریم تا همکاری لازم برای تعامل دراز مدت با شبکه پرداخت از طریق شرکت پرداخت الکترونیک سداد و معرفی محصولات آن را داشته باشیم.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر