در حال خواندن
بررسی یک تجربه موفق از هم‌افزایی بین بانک‌های سینا و ایران زمین
0

بررسی یک تجربه موفق از هم‌افزایی بین بانک‌های سینا و ایران زمین

نویسنده:  عبداله افتاده1403-02-15

موضوع کاهش هزینه‌ها، سرعت در ورود به بازار، استفاده از تجربیات گذشته و برون سپاری برخی از امور در وضعیت فعلی اقتصادی کشور یکی از اولویت‌های اصلی به شمار می رود.
عصر پرداخت – اینکه چرخ را دوباره در کشور اختراع نکنیم و سعی کنیم با از بین بردن موفع از تجربیات و امکانات دیگران با هزینه معقول استفاده کنیم یکی از راهبردهایی می تواند باشد که بانک های کشور باید به آن جدی تر بپردازند.
در این برنامه که با اجرای عبداله افتاده مجری و کارشناس برنامه و آقایان دکتر سروش حریر فروش قائم مقام مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا وابسته با بانک ایران زمین و دکتر حامد بختیاری رییس اداره مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برگزار شده به این موضوعات خواهیم پرداخت.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر