در حال خواندن
جهش ۲۳ درصدی تعداد ابزارهای فعال سیستمی در شهریور ماه
0

جهش ۲۳ درصدی تعداد ابزارهای فعال سیستمی در شهریور ماه

نویسنده:  عبداله افتاده1402-07-19

بر مبنای آخرین آمار شاپرک، مجموع تعداد ابزارهای فعال سیستمی در دوره یک ماهه شهریور به بیش از ۱۱ میلیون و ۳۵۹ هزار عدد رسید که این تعداد در قیاس با مرداد ماه یک درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش را تجربه کرد.

بیشترین رشد تعداد ابزارهای فعال سیستمی در ابزار پذیرش اینترنتی با ۵ درصد افزایش رخ داد. همچنین تعداد ابزارهای پذیرش اینترنتی مرداد ماه ۸۷۵ هزار عدد بود که در شهریور از ۹۱۸،۷ هزار عدد فراتر رفت.

تعداد ابزار پذیرش موبایلی بدون تغییر محسوسی نسبت به مرداد ماه در محدوده ۱۱۶ هزار عدد باقی ماند و بر تعداد کارتخوان های فروشگاهی یک درصد افزوده شد و از ۱۰ میلیون و ۲۱۲ هزار عدد به ۱۰ میلیون و ۳۲۴ هزار عدد رسید.

در مقایسه با شهریور ماه سال قبل، تعداد ابزارهای پذیرش اینترنتی ۷۷ درصد و تعداد کارتخوان های فروشگاهی ۲۰ درصد زیادتر شدند اما از تعداد ابزارهای پذیرش موبایلی ۹ درصد کاسته شد.

مجموع تعداد ابزارهای فعال سیستمی شهریور ماه سال جاری نسبت به شهریور سال قبل ۲۳ درصد بیشتر شد.

در ششمین ماه از سال جاری سهم کارتخوان های فروشگاهی از کل ابزارهای فعال سیستمی ۹۰,۸۸ درصد بود.

ابزار پذیرش اینترنتی بیش از ۸ درصد از کل تعداد ابزارهای فعال سیستمی را در بر گرفت و سهم ابزار پذیرش موبایلی از کل ابزارها یک درصد بود.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر