در حال خواندن
در نمایشگاه بزرگداشت روز فناوری هوش مصنوعی انجام شد / معرفی سه محصول آرتین در حوزه هوش مصنوعی
0

در نمایشگاه بزرگداشت روز فناوری هوش مصنوعی انجام شد / معرفی سه محصول آرتین در حوزه هوش مصنوعی

نویسنده:  عبداله افتاده1402-07-25

آرتین با هدف ارائه محصولات و سرویس‌های هوش مصنوعی در رویداد روز بزرگداشت فناوری هوش مصنوعی حاضر شد و سه مورد از محصولات خود را در بخش نمایشگاهی رویداد در معرض بازدید عموم قرار داد.

به گزارش روابط عمومی آرتین، مراسم بزرگداشت روز فناوری هوش مصنوعی روز ۱۹ مهر ۱۴۰۲ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری برگزار شد. آرتین با هدف ارائه محصولات و سرویس‌های هوش مصنوعی در این رویداد حاضر شد و در قسمت نمایشگاهی آن، سه محصول «چت‌بات»، «احراز هویت» و «کنترل کیفیت مرکز تماس» را برای حاضران به نمایش گذاشت.

در این رویداد متخصصان و فعالان حوزه هوش مصنوعی، دانشجویان کامپیوتر، هوش مصنوعی و رشته‌های مرتبط، شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه هوش مصنوعی، استارتاپ‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و کارآفرینان و ایده‌پردازان حوزه فناوری حضور داشتند.

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی و رئیس سابق مرکز فضای مجازی کشور یکی از سخنرانان رویداد بود. فیروزآبادی درباره دنیای هوش مصنوعی و نیازهای کشور در این حوزه صحبت و تأکید کرد باید با استمرار و پیگیری این حوزه، تلاش کنیم تا پابه‌پای سایر کشورهای جهان در این حوزه قدم برداریم.

همچنین حسین اسلامی، رئیس هیئت‌مدیره نصر تهران؛ میلاد سجادی، مدیرعامل مرکز نوآوری نکسترا؛ سجاد نیری، مدیرعامل تکنوتجارت و علیرضا ماهیار، مدیرعامل گروه ملی انفورماتیک از اعضای پنل این رویداد بودند که از تجربیات و چالش‌های این حوزه سخن گفتند.

رویداد بزرگداشت روز هوش مصنوعی با هدف ارتقای سطح تعامل اکوسیستم هوش مصنوعی برگزار شد. در حاشیه این مراسم، چهارمین رویداد سالانه Face Cup نیز آغاز به کار کرد.

درباره آرتین
آرتین، کسب‌و‌کار هوش مصنوعی شرکت توسن‌تکنو است که علاوه بر دریافت گواهی دانش‌بنیان، موفق به دریافت گواهی امنیتی روی پلتفرم هوش مصنوعی خود نیز شده است. محصولات هوش مصنوعی آرتین، در راستای ارتقای سطح دقت و کیفیت سازمان‌ها و افزایش رضایت مشتریان طراحی می‌شوند.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر