در حال خواندن
سقف کارت به کارت تغییری نکرده است
0

سقف کارت به کارت تغییری نکرده است

نویسنده:  عبداله افتاده1399-07-30

روز گذشته اخباری مبنی بر افزایش سقف کارت‌به‌کارت تا ۱۰ میلیون تومان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که با توجه به این خبر روابط عمومی بانک مرکزی، ضمن تکذیب خبر منتشر شده اعلام کرد که سقف کارت‌به‌کارت همان ۶ میلیون تومان است.

در تیرماه سال جاری با توجه به شیوع موج دوم کرونا، بانک مرکزی برای کاهش حضور مردم در بانک‌ها و انجام کارهای بانکی به صورت غیرحضوری در بخشنامه‌ای اعلام کرد که سقف مجاز انتقال وجه کارت‌به‌کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک از مبلغ سی میلیون ریال به شصت میلیون ریال افزایش پیدا کند.

همچنین بر اساس این بخشنامه سقف مجاز انتقال وجه کارت‌به‌کارت از طریق پرداخت‌سازها نیز از ده میلیون ریال به سی میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

روز گذشته نیز اخباری منتشر شد که طی آن سقف کارت‌به‌کارت تا ۱۰ میلیون افزایش پیدا کرده است و حتی برخی بانک‌ها تا سقف ۱۵میلیون تومان نیز انتقال را انجام می‌دهند، اما روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد هرگونه تغییر در این خصوص از طریق وب‌سایت رسمی بانک مرکزی به اطلاع عموم خواهد رسید.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر