در حال خواندن
فایل صوتی روابط عمومی و تحول دیجیتال منتشر شد
0

فایل صوتی روابط عمومی و تحول دیجیتال منتشر شد

نویسنده:  علی اصغر افتاده1400-03-08

رادیو اینترنتی عصر پرداخت

امروزه فناوری‌­های جدید با حجم فراوان، زندگی، محیط کار ما و حتی ابعاد وجودی ما را تحت‌­تاثیر قرار داده‌­اند. بشر امروز بدون فناوری و بهره‌­گیری از آن، امکان عملی برای ادامه حیات خود ندارد. شتاب انتشار داده­‌ها و آمار و اطلاعات ناشی از عصر دیجیتال و الکترونیک به حدی است که می توان آن را به انفجار اطلاعات تعبیر کرد.

فضای مجازی نحوه برقراری ارتباط میان افراد و انتشار اطلاعات در سازما­ن­‌ها، نهادها و موسسات را اساسا دگرگون کرده است. امروزه شاهد انقلاب جدید در زمینه اطلاع­‌یابی، اطلاع رسانی و ارتباطات در فضای مجازی هستیم و دهکده جهانی به ذهنیت جهانی تبدیل شده است. اکنون انقلاب ارتباطات به انقلاب اطلاعات و انفورماتیک تغییر ماهیت داده است.

روابط عمومی که به عنوان حلقه واسط و اتصال­‌دهنده نهادها و سازمان­‌ها به جامعه عمل می­‌کند، باید در ایجاد ارتباط بیشتر و پیشرفته‌­تر، نقش حیاتی خود را ایفا کند. پیشرفت انفورماتیک در حال حاضر به حدی است که مجازی‌­سازی امری اجتناب­‌ناپذیر به نظر می­‌رسد. محیط­‌های مجازی می­‌توانند موانعی که همواره انسان و فناوری را از هم دور نگه داشته، از میان بردارند. در این میان روابط عمومی دیجیتالی، فرصت­‌هایی را فراهم می‌­سازد تا کیفیت ارائه خدمات به کاربران بهبود یابد و آنان را قادر می­سازد در هر ثانیه و دقیقه، به حجم وسیعی از خدمات و اطلاعات، دسترسی پیدا نمایند. این نوع جدید روابط عمومی­‌ها، اطلاعات و داده‌­های فناوری ارتباطی را برای ارائه خدمات بهتر به کار می­گیرند.

از این رو، در این میزگرد آنلاین از سلسله نشست­‌های تخصصی بانکداری و اقتصاد دیجیتال با عنوان «روابط عمومی و تحول دیجیتال» که با حضور داوود زارعیان استاد دانشگاه علامه طباطبایی و معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، محمد احمدی آذر مدیر روابط عمومی بانک تجارت و سعید سامان متخصص حوزه تبلیغات و روابط عمومی برگزار شد، درباره اینکه در وضعیت کنونی، روابط عمومی‌­ها، چگونه باید خود را با این روند دیجیتالی شدن همراه کنند،

مورد بحث و تباد‌ل­‌نظر قرار گرفت. آنچه پیش­روی شماست، مشروح این گفت­‌وگوست.

حامی این میزگرد، شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر