در حال خواندن
مدیرعامل شرکت داده پردازی ایران: هیچ تغییر مدیریتی در این مجموعه رخ نداده است
0

مدیرعامل شرکت داده پردازی ایران: هیچ تغییر مدیریتی در این مجموعه رخ نداده است

نویسنده:  علی اصغر افتاده1401-03-12

به گفته مدیرعامل شرکت داده پردازی ایران، اخیرا شایعاتی در خصوص برخی تغییرات مدیریتی در داده پردازی در فضای مجازی مطرح شده است، که قویا این موضوع تکذیب می شود.
سید ذبیح اله فیض آبادی ثانی در گفت و گو با عصر پرداخت، با اشاره به برگزاری مجمع این شرکت در روز سه شنبه این هفته گفت: متاسفانه اختلاف شخصی یکی ازکارمندان سابق واحد پشتیبانی با مدیر آن واحد سبب انتشار برخی پست های کذب در خصوص شرکت داده پردازی شده است. این مسئله اختلاف شخصی بین آنها و خارج از شرکت است و به هیچ وجه به شرکت داده پردازی مربوط نمی باشد. شرکت داده پردازی حق پیگیری قضائی در خصوص هر گونه شایعه پراکنی را برای خود محفوظ میدارد.
وی افزود: شرکت داده پردازی ایران با سابقه ترین شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با دارا بودن بخش عمده ای از سهم بازار در صنعت IT نقش مهم و اساسی در این حوزه ایفا می‌کند.
فیض آبادی در خصوص مجمع ۱۰ خرداد ماه گفت: دراین مجمع که با حضور بیش از ۸۳/۸۳ درصد از سهامداران برگزارشد، پس ازاستماع گزارش هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورتهای مالی شامل صورت وضعیت مالی، صورت سود (زیان) سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ و عملکرد هیأت مدیره به اتفاق آراء به تصویب رسید. علاوه بر آن کلیه معاملات مشمول ماده ۱۲۹ طی سال مالی ۱۴۰۰ مورد تأیید و تنفیذ مجمع عمومی قرار گرفت و همچنین مقرر گردید مبلغ ۹۱٫۰۰۰ میلیون ریال (۱۴۰ ریال به ازای هر سهم) از سود انباشته شرکت بین صاحبان سهام توزیع شود.
شایان ذکر است عملکرد مالی سال ۱۴۰۰ شرکت داده پردازی نسبت به سال ۹۹ از رشد جهشی در فروش و سود خالص برخوردار بوده است که مورد استقبال و تقدیر سهامداران در مجمع عمومی شد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
20%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
20%
ازش متنفرم
60%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر