در حال خواندن
سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت رونمایی شد
0

سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت رونمایی شد

نویسنده:  عبداله افتاده1403-02-22

سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت باهدف توسعه دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و همچنین کاهش زمان تحویل کارت هوشمند سوخت رونمایی شد.

سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت رونمایی شد
سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت بعدازظهر پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت در حاشیه دومین روز برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور سید مجید رضوی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رونمایی شد.
نخستین درخواست ثبت‌نام آنلاین کارت هوشمند سوخت المثنی برای نمونه ثبت شد. همچنین، دو طرح تخصیص سوخت به ناوگان خارجی با استفاده از کارت هوشمند سوخت و طرح تخصیص نفت‌گاز براساس اسناد حمل برخط به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، که با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی می‌شود، رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با حضور بیش از هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت، با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درحال برگزاری است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر