در حال خواندن
روش پیوستن به پادکست عصر پرداخت در اپلیکیشن CASTBOX
0

روش پیوستن به پادکست عصر پرداخت در اپلیکیشن CASTBOX

نویسنده:  عبداله افتاده1399-02-30

رسانه متفاوت، مخاطب متفاوت –
در دنیای امروز که همه صنایع و کسب و کارها با موج تحول دیجیتال در حال دگردیسی اند، رسانه های دیجیتال نقش مهمی در توسعه فرهنگ، اطلاع رسانی و آموزش دارند. در همین راستا شبکه عصر پرداخت در آغاز سال ۱۳۹۹ شکل گرفته است و این رسانه فعالیت خود را پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات، بانکداری و پرداخت الکترونیک دنبال می کند و امیدوار است با حمایت مخاطبان فرهیخته خود بتواند نقش خود را در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به خوبی ایفا کند.

ابتدا اپلیکیشن castbox از اینجا دانلود کنید.
سپس برای پیوستن به پادکست عصر پرداخت در اپلیکیشن castbox از طریق فایل اینفوگرافی ذیل می توانید ما را دنبال کنید.

برای دریافت اینفوگرافی روش متصل شدن کلیک کنید.

گفتنی است، چنانچه تمایل به دریافت اپلیکیشن ندارید می توانید با استفاده از این لینک https://castbox.fm/vua/17865972 از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی موبایل خود به ما بپیوندید فقط دقت داشته باشید که پس از لود شدن لینک حتما باید با یکی از اکانت های گوگل، توییتر، فیس بوک یا غیره وارد لینک شوید. در ضمن این لینک فقط در زمان برگزاری مناظره های آنلاین امکان استفاده دارد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
50%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
50%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر