در حال خواندن
مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک آریا: دیجی مبنا مرجع خرید و فروش محصولات پرداخت الکترونیکی ، بانکی و فروشگاهی می‌شود
0

مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک آریا: دیجی مبنا مرجع خرید و فروش محصولات پرداخت الکترونیکی ، بانکی و فروشگاهی می‌شود

نویسنده:  علی اصغر افتاده1401-02-17

در دنیای امروز با وجود مشغله‌های بسیار، افراد دیگر حاضر نیستند برای خرید یک کالا به مراکز خرید متعدد مراجعه کنند تا با ارزیابی کیفیت و قیمت یک کالا به تصمیم نهایی برسند. این مساله به ویژه در مورد کالاهایی که نیاز به لمس و بررسی از نزدیک ندارند، پررنگ تر است. بنابراین در پاسخ به این نیاز، فروشگاه‌های آنلاین بر بستر اینترنت خلق شدند. فروشگاه هایی که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن‌ها یافت می‌شوند. در برخی از این فروشگاه‌ها با درنظر گرفتن امکان عودت یا تعویض کالا، مسئله خرید غیرحضوری برای آن دسته از کالاهایی که ترجیح می‌دهیم تا از نزدیک آن‌ها را بررسی کنیم نیز تا اندازه زیادی حل شده است. امروز نه تنها دیگر افراد مجبور نیستند بار ترافیک و رفت و آمد به مراکز خرید شهر خود را بر دوش بکشند، بلکه حتی نیازی نیست برای تهیه کالای مورد نیاز خود از یک شهر به شهری دیگر سفر کنند.

اما همانطور که کیفیت مراکز خرید حضوری با یکدیگر متفاوت است، فروشگاه‌های آنلاین نیز کیفیت‌های متفاوتی دارند. از میزان اعتبار این فروشگاه‌ها گرفته تا حداقل زمان دریافت کالا، از نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش گرفته تا میزان راحتی داشبوردهای خرید و بسیاری مسایل دیگر که امکان خرید باکیفیت را در اختیار مشتری قرار می‌دهد، این فروشگاه‌ها با هم متفاوتند.

آنچه در ادامه می‌خوانید گفتگوی ویژه با مرتضی حسینی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مبنا فرتاک آریاست که به تازگی اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاینی در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی با نام دیجی مبنا کرده است.

دیجی مبنا نیازی که احساس می‌شد

مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک آریا با بیان اینکه فروشگاه‌های آنلاین یک نیاز اساسی در عصر حاضر به شمار می‌آیند، می‌گوید: به طورکلی خرید امن و آسان بدون مراجعه حضوری و پشت سرگذاشتن حجم بالای ترافیک و صرف ساعت‌ها زمان در فضای آلوده شهری نیاز امروز جامعه مدرن است.

وی می‌افزاید: با وجود فروشگاه‌های آنلاین می‌توان با چند کلیک در هر نقطه ای از کشور و در هر ساعتی از شبانه روز، کالای مورد نظر را سفارش داد و در بازه مشخص شده دریافت کرد.

حسینی با بیان اینکه امروزه مدل کسب و کار  تغییرات زیادی کرده است، می‌گوید: نیاز به وجود فروشگاه آنلاینی که به طور تخصصی در حوزه خرید و فروش آنلاین محصولات و تجهیزات پرداخت الکترونیک و بانکی فعالیت کند، احساس می‌شد و دیجی مبنا پاسخ این نیاز است.

خرید از دیجی مبنا یک امتیاز است

حسینی می‌گوید: هرچند در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاینی وجود دارند که به صورت پراکنده کالاهای مورد نیاز در صنعت پرداخت الکترونیک را ارائه می‌کنند، اما فروشگاهی که به صورت تخصصی روی محصولات این بخش از صنعت متمرکز باشد، وجود نداشته است.

وی می‌افزاید: در واقع تفاوت اصلی دیجی مبنا با سایر فروشگاه‌های آنلاین این است که در این فروشگاه روی محصولات مشخص حوزه بانکی، و پرداخت الکترونیک و فروشگاهی متمرکز هستیم و خریداران می‌توانند بدون اتلاف وقت در سایر فروشگاه‌ها و نگرانی از کیفیت و قیمت کالاها تمامی نیاز خود را یکجا از دیجی مبنا دریافت کنند.

مرجع و مبنای قیمت گذاری در محصولات پرداخت می‌شویم

حسینی در مورد قیمت کالاهای ارائه شده در فروشگاه دیجی مبنا می‌گوید: براساس برنامه ریزی انجام شده، دیجی مبنا فروشگاه اینترنتی و مبنای قیمت گذاری، خرید و فروش تجهیزات پرداخت الکترونیک، فروشگاهی و بانکی خواهد شد.

وی می‌افزاید: این عادت در برخی از خریداران کالا و خدمات وجود دارد که در حین پروسه خرید، کالای مدنظر خود را در فروشگاه‌های مختلف از لحاظ قیمتی بررسی می‌کنند. اما دیجی مبنا این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که در صورت خرید از دیجی مبنا، دیگر نیازی به بررسی سایر فروشگاه‌های اینترنتی نخواهد بود. در واقع دیجی مبنا همان طور که از نامش پیداست مبنای قیمت گذاری خواهد بود.

دعوت به همکاری تولیدکنندگان داخلی   

مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک آریا در مورد نحوه همکاری دیجی مبنا با دارندگان کالاها و تجهیزات پرداخت الکترونیکی و بانکی می‌گوید: فروشگاه اینترنتی دیجی مبنا در نظر دارد برای تامین اقلام فروشگاهی با تمامی تولیدکنندگان داخلی و نمایندگان فروش معتبر محصولات خارجی همکاری و هماهنگی داشته باشد.

وی می‌افزاید: در حال حاضر فروشگاه آنلاین دیجی مبنا به صورت آزمایشی راه اندازی شده تا بتوانیم از نظرات و بازخوردهای صاحبنظران در حوزه فروش آنلاین در جهت ارتقا و بهبود کیفیت سایت بهره مند شویم.

وی همچنین می‌گوید: سایت فروشگاه آنلاین دیجی مبنا به نشانی اینترنتی https://dgmabna.ir/ هم اکنون در دسترس است و تا چند روز دیگر به طور عمومی مورد استفاده مشتریان قرار خواهد گرفت. دیجی مبنا به کاربران بالقوه کالاهای بانکی و پرداخت الکترونیک این اطمینان را می‌دهد که خرید از دیجی مبنا آسان، امن، باکیفیت و لذت بخش خواهد بود که با یکبار خرید از این فروشگاه قابل اثبات است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
100%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر