در حال خواندن
آیا همکاری آسان پرداخت با اسنپ به خط پایان رسیده است؟
0

آیا همکاری آسان پرداخت با اسنپ به خط پایان رسیده است؟

نویسنده:  علی اصغر افتاده1402-04-10

براساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد زمزمه هایی که پیش از این در خصوص قطع همکاری شرکت آسان پرداخت پرشین و گروه اینترنتی رز (اسنپ) که پیش از این با راه‌اندازی شرکت آسان ساز به صورت مشترک از بهمن سال ۱۳۹۷ با یکدیگر همکاری می کردند، به دلیل برخی مشکلات بین دو مجموعه به خط پایان خود رسیده است.

براساس این گزارش- در حال حاضر در صورتی که کاربران اپلیکیشن اسنپ اقدام به شارژ یا پرداخت هزینه تاکسی خود کنند به جای درگاه پرداخت اینترنتی آسان پرداخت درگاه پرداخت سایر شرکت های PSP برای مشتریان این تاکسی اینترنتی باز می‌شود، این در حالی است که پیش از این به دلیل تفاهم دو مجموعه درگاه آسان پرداخت به عنوان درگاه انحصاری در این حوزه سرویس می‌داد.
باید منتظر ماند و دید که مدیران دو مجموعه در خصوص ادامه همکاری و مشکلات فی مابین آیا حاضر به شفاف سازی خواهند شد یا اینکه باید منتظر بمانیم و عملکرد شرکت آسان پرداخت را در بولتن شاپرک در بخش درگاه‌های اینترنتی دنبال کنیم.

شراکت ۷۰ به ۳۰  آپ با اسنپ

مدیرعامل آسان پرداخت در نشستی خبری که ۲۴ دی سال ۱۳۹۷ پس از مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت برگزار شد، از همکاری این اپلیکیشن با مجموعه اسنپ خبر داد و گفت: «فاز اول همکاری ما با اسنپ این است که کل پرداخت‌های گروه اسنپ توسط ما انجام ‌شود. بحث دوم هم یکسان‌سازی کیف پول‌های ماست. با توجه به اینکه آینده صنعت پرداخت خرد روی کیف پول و پرداخت‌های خرد متمرکز خواهد شد و بزرگ‌ترین محل مصرف در کشور در حال حاضر گروه اسنپ است قطعاً بهترین مشتری‌ها برای استفاده از این کیف پول، مشتری‌های اسنپ هستند. این همکاری حداقل این موضوع را پوشش می‌دهد و بعد در فاز بعدی فروش محصولات اسنپ مد نظر است و می‌توانید در اپلیکیشن آپ از محصولات اسنپ استفاده کنید. در این شراکت ۷۰ درصد سهم آسان پرداخت و ۳۰ درصد سهم اسنپ است.»

در ادامه مهدی شهیدی، قائم مقام مدیر عامل آسان پرداخت، گفت: «اگر قرار باشد در یک سری از سرویس‌ها راساً اقدام کنیم به طور مثال در بحث هواپیما اگر بخواهیم با تمام هواپیمایی‌ها قرارداد ببندیم ممکن است یک یا دو سال زمان ببرد تا یک سبد محصول کامل داشته باشیم. اما در حال حاضر اسنپ تمام این محصول را آماده دارد.»

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
100%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر