در حال خواندن
حضور گروه توسن در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال
0

حضور گروه توسن در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

نویسنده:  عبداله افتاده1402-04-25

گروه توسن به همراه شرکت‌های زیرمجموعه در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال حضور خواهد داشت. این همایش در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

ولی‌الله فاطمی اردکانی، بنیانگذار گروه توسن، آرش بابایی، مدیرعامل شرکت توسن و محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو، در تاک‌ها و مالتی‌تاک‌ها این همایش حضور خواهند داشت.

همچنین در بخش کارگاه‌های ارائه محصول، گروه توسن و شرکت‌های زیرمجموعه به ارائه و معرفی محصولات‌شان می‌پردازند. 

اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال به شناخت چالش‌ها، راهکارها و نیازهای کسب‌وکارها در بازارهای جدید می‌پردازد. از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌واردهای دیجیتال، شرکت‌های فن‌آور، رگولاتور و محققان اشاره کرد.

گروه توسن به‌عنوان حامی اصلی، با رویکرد بانکداری پلتفرمی و محصولات و راهکارهای دیجیتالی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این رویداد حاضر خواهد شد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر