در حال خواندن
بررسی نتایج نمایشگاه الکامپ ۲۶ و روز فناوری صریح و بی پرده
0

بررسی نتایج نمایشگاه الکامپ ۲۶ و روز فناوری صریح و بی پرده

نویسنده:  عبداله افتاده1403-02-11

الکامپ ۲۶ پس از چهار سال در حالی برگزار شد که بسیاری از کارشناسان معتقد بودن نمایشگاه امسال خیلی حال هوای نمایشگاه فناوری و کامپیوتر را ندارد و بیشتر رنگ بوی فناوری بانکداری دارد تا کامپیوتر و عامل این موضوع را مدیران فعلی سازمان نظام صنفی استان تهران می دانند، چرا که آنها غریب به اتفاق از حوزه فناوری بانکی به نظام صنفی تهران راه پیدا کرده‌اند.
عصر پرداخت – به هر حال نمایشگاه الکامپ و نحوه مدیریت محتوایی آن مشکلاتی داشت و در کنار آن هزینه بالای برگزاری روز فناوری آن هم دو هفته پس از الکامپ که بسیاری از دیدارها در همان ۴ و نیم روز الکامپ انجام شد و لزومی به برگزاری روز فناوری با آن حجم از هزینه و تعداد که بسیاری از مهمانان همدیگر رو نمی شناختند به زعم بسیاری وجود نداشت. اینکه یک عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه‌ای نیز مجری برگزاری روز فناوری بود و در عین حال در جلوی دوربین خود را مبرا از هر چیزی می‌داند و به راحتی در جلوی دوربین اعلام می کند که من نمی خواستم ورود کنم اما به اصرار دیگران مجبور به این انتخاب شدم در نوع خودش نیز برای این دوره از مدیرت سازمان جذاب است.
مشکلات دیگری نیز در این دو رویداد مهم کشور وجود داشت که در گفت و گویی صریح و بی پرده در خصوص آنها با دکتر صادق فرامرزی عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی استان تهران طرح موضوع کردیم که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.
گفتنی است برای دیدن سایر برنامه‌های تولیدی ما در برنامه اقتصاد مدرن به کانال ما در یوتیوب به آدرس @economyiran سر بزنید.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر