در حال خواندن
رشد ۱۶ درصدی درآمد بانک تجارت در ابتدای سال
0

رشد ۱۶ درصدی درآمد بانک تجارت در ابتدای سال

نویسنده:  عبداله افتاده1403-02-10

بانک تجارت در فرودین ماه ۱۴۰۳ موفق به شناسایی درآمد تسهیلات ۵٫۶۷۵ میلیارد تومانی شد که در مقایسه با درآمد فروردین ۱۴۰۲حدود ۱۶ درصدی افزایش را نشان می دهد.

مجموع سایر درآمدهای بانک (شامل درآمد سپرده گذاری، درآمد اوراق بدهی، درآمد سرمایه گذاری ها و درآمد کارمزد) نیز در مدت زمان مورد بررسی به ۱٫۸۸۰ میلیارد تومان رسید.

در دیگر سو نیز بانک تجارت به سپرده های سرمایه گذاری شده در فروردین ماه ۵٫۹۶۱ میلیارد تومان سود پرداخت کرده است. در بازه زمانی مورد گزارش تراز عملیاتی منفی ۲۸۶ میلیارد تومانی را به ثبت رساند؛ این در حالی است که همواره شاهد تحقق تراز مثبت در عملکرد وتجارت بوده ایم.

مانده سپرده های سرمایه گذاری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ به رقم ۷۴۸ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به اسفند سال قبل ۵ درصد افزایش را به ثبت رساند.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر