در حال خواندن
برگزاری جلسات معارفه در ارتباط با سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن
0

برگزاری جلسات معارفه در ارتباط با سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن

نویسنده:  علی اصغر افتاده1402-04-31

جلسات معارفه مربوط به سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد معاملاتی «فن‌افزار»، در گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» روزهای شنبه و یک‌شنبه به تاریخ ۳۱ تیر ماه و یکم مرداد ماه ۱۴۰۲ در سازمان فرابورس ایران برگزار می‌شود.

این جلسات به‌صورت زنده از طریق تلویزیون اینترنی واچار پخش خواهد شد. مراحل اجرایی جلسات معارفه به شرح زیر است:

شرکت توسعه فن‌افزار توسن (سهامی عام) در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ در فرابورس ایران پذیرفته و پس از آن در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ نزد سازمان بورس کشور ثبت شد.

توسعه فن‌افزار توسن پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱، به‌عنوان دویست و نودمین نماد معاملاتی (یکصد و هشتاد و چهارمین شرکت در بازار دوم)، در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

توسعه فن‌افزار توسن به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، دارای ظرفیت تولید سالانه بیش از ۴۰۰ هزار پایانه پرداخت الکترونیک، بیش از ۲ هزار ماشین بانکی است و بیش از ۸۵ نقطه سرویس در سراسر کشور دارد. این شرکت بیش از ۳۵ درصد سهم بازار پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ۹۰ درصد سهم بازار ماشین‌های بانکی خودگردان کشور را به خود اختصاص داده است و تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
100%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر