در حال خواندن
به‌پرداخت ملت بازهم محبوب‌ترین برند پایانه‌های فروشگاهی شد
0

به‌پرداخت ملت بازهم محبوب‌ترین برند پایانه‌های فروشگاهی شد

نویسنده:  عبداله افتاده1402-04-25

شرکت به‌پرداخت ملت با کسب اکثریت آرای مردمی در دهمین جشنواره «برند محبوب» به‌عنوان محبوب‌ترین برند مصرف‌کنندگان در بخش پایانه‌های فروشگاهی موفق به دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، جشنواره برند محبوب که بر پایه نظرسنجی مردمی به انتخاب برندهای محبوب مصرف‌کنندگان از میان ١۵٠٠ عنوان در بیش از ١٠٠ گروه کالا و خدمات می‌پردازد، دهمین دوره خود را از یکم اردیبهشت‌ماه امسال آغاز کرد و با ثبت آرای عموم تا ٣١ خردادماه ادامه یافت.

این جشنواره که توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود، بستری برای شناسایی و معرفی برندهای قابل اعتماد، خوشنام و معتبر از نگاه مصرف‌کنندگان مبتنی بر ویژگی‌های تأثیرگذار آن‌ها است.

بنا بر این گزارش، کسب رتبه نخست جشنواره برند محبوب در بخش پایانه‌های فروشگاهی برای سالیان متوالی توسط «به‌پرداخت ملت»، مهر تاییدی از سوی مشتریان برای این شرکت بوده که نشان‌دهنده رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان محصولات و خدمات این شرکت و کسب جایزه حسن شهرت، مقبولیت عام و وجاهت ملی از دست مردم به‌عنوان بزرگ‌ترین افتخار برای شرکت به‌پرداخت ملت است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر