در حال خواندن
به زودی نسل جدید اپلیکیشن پولک روانه باز می شود
0

به زودی نسل جدید اپلیکیشن پولک روانه باز می شود

نویسنده:  عبداله افتاده1401-03-16

به نظر می رسد که زندگی تنها چند دهه پیش از این بسیار ساده تر و راحت تر از زندگی بشر در جامعه مدرن امروزی بوده است. وظایف ریز و درشت پرتعداد که هر کدام باید به نحوی، در زمانی مشخص و در مکانی مشخص انجام شوند، استرس و خستگی زیادی را بر انسان مدرن تحمیل می کند. هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم در صدد آنیم که چه کاری را در چه زمانی انجام دهیم. در واقع اینطور است که هر چه از حجم فعالیت های فیزیکی که در زندگی سنتی مرسوم بوده است، کاسته شده به حجم فعالیت های فکری در زندگی مدرن افزوده شده است. در این اوضاع و احوال هر روز روش جدیدی را برای مدیریت زمان و برقراری نظم و روتین به کار می بریم، اما در بسیاری موارد وضعیت از سابق بدتر نیز می شود.

نکته دیگر و تفاوت بزرگی که نسبت به گذشته با آن مواجهیم فراموشی است. چه بسا انجام کار مهمی را به دلیل مشغله های بسیار فراموش کرده ایم. حافظه انسان مدرن تا اندازه زیادی متکی به نوشتن شده است و توانایی به خاطر سپردن در وی نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته است. همچنین مانند سابق نوشتن روی کاغذ نیز چندان مرسوم نیست و نوت بوک گوشی ها جای خود را به قلم و کاغذ داده اند.

از آنجا که هر مشکلی راه حلی دارد، راه حل کارآمد برای سامان اوضاع، تنظیم کارها و جلوگیری از فراموشی استفاده از اپلیکیشن هاست. امروزه اپلیکیشن های بسیاری وجود دارند که هر کدام از آن ها یک یا چند فعالیت را پوشش می دهند. بنابراین در دنیای پر از اپلیکیشن امروزی  تنها چالشی که می ماند، انتخاب مناسب اپ است. کاری که با وجود تنوع در اپ های موجود چندان ساده و بی دردسر نخواهد بود.

با این مقدمه نسبتا طولانی در این گزارش اپلیکیشن ایرانی پولک که اخیرا قابلیت های جدیدی به آن افزوده شده و به روز رسانی شده است، از زبان مرتضی حسینی، مدیرعامل شرکت مبنافرتاک آریا معرفی می شود.

قابلیت های جدید پولک

مدیرعامل شرکت مبنافرتاک آریا با بیان اینکه اپلیکیشن پولک به روزرسانی شده است، می گوید: همانطور که کاربران پولک می دانند، در گذشته با اپ پولک تنها فرآیندهای محدودی در حوزه پرداخت قابل انجام بود.

وی می افزاید: همانطور که سایر اپ های موجود در بازار روز به روز بر قابلیت هایشان افزوده می شود، تیم حرفه ای مبنافرتاک آریا متشکل از ایده پردازان و برنامه نویسان توانمند بر پایه نیازسنجی از بازار منوهای جدیدی به اپلیکیشن پولک اضافه کرده اند.

حسینی با بیان اینکه سه قابلیت اصلی در پولک ایجاد شده است، می گوید: مدیریت ساختمان، صندوق های قرض الحسنه خانگی و جمع آوری اقساط این سه بخش را تشکیل می دهند که هرچند در ظاهر ساده به نظر می رسند اما با بررسی های زیادی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که این منوها نیاز اساسی بسیاری از کاربران را پوشش خواهند داد.

حسینی در توضیح منوی عوارض ساختمان می گوید: پرداخت شارژ و رتق و فتق امور ساختمان به ویژه در برج ها و در آپارتمان هایی که تعداد واحدهای آن زیاد است، مساله ای پراشکال، پیچیده و دردسرسازی است.

وی می افزاید: با استفاده از این اپ امکان پرداخت شارژ ساختمان برای ساکنان و نیز مدیریت هزینه ها برای مدیر ساختمان به سادگی فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت مبنافرتاک آریا قابلیت دیگر پولک را به تازگی به آن افزوده شده است، مدیریت صندوق های قرض الحسنه خانگی معرفی می کند و می گوید: این منو همان طور که از نامش پیداست فرآیندهای مربوط به وام های محلی که در اداره جمعی از افراد است را سامان می دهد.

وی می افزاید: اگر کسی یک بار تجربه شرکت در وام های خانگی را داشته باشد می داند که چه چالش هایی پیش روی تک تک اعضای صندوق و به ویژه مدیر صندوق است.

حسینی در ادامه می گوید: مشکلات زیادی در هر محله از این فرآیند شامل ثبت نام اعضا، قرعه کشی، جمع آوری اقساط و انتقال آن به شخصی که نوبت آن است، وجود دارد.

وی می افزاید: در اپلیکیشن پولک تمامی فرآیندهای صندوق های خانگی امکان ثبت دارند و با پیغام های یادآوری که اپلیکیشن برای اعضا می فرستد، احتمال عقب افتادن اقساط را کاهش می دهد.

مدیرعامل شرکت مبنافرتاک آریا جمع آوری اقساط را قابلیت سوم پولک عنوان می کند و می گوید: بسیار اتفاق افتاده که در برنامه ای منظم بخواهیم ماهانه مبلغی برای مثال به حساب بانک و غیره بریزیم، برای مدتی اقساط فرد دیگری را پرداخت کنیم یا اینکه قسط خودمان را در موعدهای معینی پرداخت کنیم.

وی می افزاید: در دنیای امروز مشغله های بسیار مانع از انجام به موقع کارها می شود. بنابراین در اپلیکیشن پولک بخش جمع آوری اقساط مدیریت، زمانبندی و پرداخت ها را برای کاربران بسیار ساده تر کرده است.

وی همچنین می گوید: در بخش جمع آوری اقساط امکان مدیریت خرج های دنگی که معمولا در جمع های دوستانه اتفاق می افتد نیز وجود دارد.

حسینی در توضیح این بخش می گوید: امکان ثبت تمامی مخارج یک بعد از ظهر یا سفری چند روزه با دوستان و خانواده توسط اپلیکیشن پولک وجود دارد. همچنین امکان پرداخت هزینه ها پس از محاسبه دنگ نیز فراهم است.

پولک چه امتیازاتی دارد

مدیرعامل شرکت مبنافرتاک آریا با بیان اینکه در حال حاضر اپلیکیشن های زیادی در بازار موجود است در توضیح مزیت های اپ پولک نسبت به سایر اپ ها می گوید: در بعضی اپلیکیشن ها منوهای متعدد و تو در تو می تواند باعث سردرگمی کاربر شود در حالی که در بعضی دیگر از انواع اپلیکیشن ها نیز اختصاص یک اپ تنها به یک کاربرد برای کاربر چندان کارایی ندارد. اپلیکیشن پولک حد متعادلی را در این باره درنظر گرفته است.

حسینی به یکی از امتیازات دیگر پولک اشاره می کند و می گوید: امکان فراخوانی کانتکت ها امتیاز بسیار مهمی است که در سایر اپلیکیشن ها وجود ندارد.

وی می افزاید: با در اختیار داشتن کانتکت ها در اپ پولک کاربر می تواند رابطه مالی خود را با دوستان و آشنایان خود تنظیم کرده و در مواقع مناسب مبلغی را برای فرد مورد نظر ارسال کند.

وی در ادامه می گوید: به طور مثال اگر کاربر بخواهد برای فردی از لیست مخاطبان خود کارت هدیه برای روز تولدش درنظر بگیرد می توان آن را ثبت و در تاریخ مشخص که توسط اپ یادآوری می شود آن را پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت مبنافرتاک آریا در پایان می گوید: تیم متخصصان فرتاک آریا همچنان در حال به روزرسانی و افزودن امکانات جدیدتر روی اپ پولک هستند که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
50%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
50%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر