در حال خواندن
خروج بی‌بازگشت عضو هیات‌مدیره بانک ملی از کشور تکذیب شد
0

خروج بی‌بازگشت عضو هیات‌مدیره بانک ملی از کشور تکذیب شد

نویسنده:  علی اصغر افتاده1400-05-05

در پی انتشار خبری مبنی بر “سفر ناگهانی و مشکوک معاون بانک ملی” به قطر که مشخصا مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و عضو هیات مدیره بانک ملی را هدف قرار داده چارچوب کلی خبر کذب است، چرا که وی روز دوشنبه در محل کارش در ساختمان مرکزی بانک ملی در خیابان فردوسی تهران حاضر شد.
براساس اطلاعات به دست آمده، این سفر پیش از مشخص شدن تعطیلات اجباری در تهران برنامه‌ریزی شده بود و پیش نیازهای مربوطه برای خروج ایشان از کشور که روالی مرسوم در سیستم اداری کشور است انجام شده بود.
وی در این ایام نیز همانند بسیاری از مدیران دولتی دیگر که در محل کار حاضر نشده بودند از راه دور کارهای بانک را دنبال کرده است. به نظر می‌رسد، هدف از انتشار این خبر در روزهای پایانی دولت و استقرار دولت جدید، تخریب این چهره شناخته شده حوزه فناوری اطلاعات بانکی کشور بوده است.
در همین حال حتی امروز خبر “تامین مالی زنجیره تامین، خدمتی نوین از بانک ملی ایران” که امروز از سوی روابط عمومی بانک ملی بر روی سایت این بانک منتشر شده نشان از حضور وی در این ایام در کشور و در محل کار خود دارد.
عضو هیات‌ مدیره بانک ملی ایران در این خبر از صدور بیش از ۸۰ هزار سفته دیجیتال و بیش از یک هزار میلیارد ریال برات دیجیتال بر روی پلتفرم زنجیره تامین مالی این بانک خبر داد و گفت: تعداد کارت‌های اعتباری مبتنی بر زنجیره تامین صادر شده نیز از مرز ۸۰ هزار فقره عبور کرده است.
وی در سال‌های گذشته از جمله مدیران فناوری بانک‌ها بوده که در جهت توسعه فناوری در نظام بانکی اقدام به ساختارشکنی در برخی از حوزه‌ها از جمله برات دیجیتال، توسعه سرویس کارت به کارت از طریق پرداخت سازان، راه‌اندازی اولین شعبه دیجیتال و امضای الکترونیکی در کشور کرده است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر