در حال خواندن
رتبه ۱۷۳ شرکت به‌پرداخت ملت در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران
0

رتبه ۱۷۳ شرکت به‌پرداخت ملت در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران

نویسنده:  عبداله افتاده1402-11-07

بیست و ششمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در سال ۱۴۰۲ با ارزیابی ۳۳ شاخص در شرکت‌ها برگزار شد و شرکت به‌پرداخت ملت در میان ۵۰۰ شرکت برتر سال ۱۴۰۱ ایران، در رتبه ۱۷۳ قرار گرفت.

رتبه ۱۷۳ شرکت به‌پرداخت ملت در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت‌ها توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران، این شرکت رتبه ۱۷۳ را در «شاخص فروش» به خود اختصاص داده است.

بنابراین گزارش، تغییرات مثبت و تحولات کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات شرکت به‌پرداخت ملت که شاخص فروش این شرکت را با ارتقای مناسبی مواجه کرده، عامل موفقیت آن در کسب این جایگاه رفیع در رتبه‌بندی IMI 100 بوده است.

رتبه ۱۷۳ شرکت به‌پرداخت ملت در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران در حالی حاصل شده است، که این شرکت در آخرین گزارش نشریه بین‌المللی نیلسون‌ریپورت درخصوص عملکرد شرکت‌های برتر پرداخت الکترونیک (PSP) جهان، شرکت به‌پرداخت ملت با یک پله صعود افتخارآمیز نسبت به رده‌بندی پیشین، رتبه سیزدهم دنیا را به خود اختصاص داد.

گفتنی است؛ شرکت به‌پرداخت ملت همچنین در آذرماه سال جاری، با اختصاص سهم ۲۰٫۶۴ درصدی از شاخص مبلغی بازار تراکنش‌های حوزه پرداخت الکترونیک کارت، در جایگاه نخست شرکت‌هایPSP ایستاد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر