در حال خواندن
فایل صوتی جایگاه سامانه‌های یکپارچه بانکی “کربنکینگ” در بانکداری دیجیتال منتشر شد
0

فایل صوتی جایگاه سامانه‌های یکپارچه بانکی “کربنکینگ” در بانکداری دیجیتال منتشر شد

نویسنده:  مهدی صادقی1399-02-29

دگرگونی دیجیتال با پیکره بانکداری چه خواهد کرد؟ این پرسشی ست که اندیشه‌ بازیگران این صنعت را به خود مشغول ساخته است. اگر چه این تحول، ابعاد گسترده‌ای از ماهیت وجودی بانک را شامل می‌شود، لیکن ادراک همگان نسبت به نقش کلیدی فناوری در این دگردیسی نسبت به سایر عوامل پررنگ‌تر است.

عصر پرداخت – حال باید به این سوال بنیادین پاسخ داد، آیا سامانه های بانکداری یکپارچه و متمرکز که بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری‌های بانک‌ها طی دو دهه اخیر در حوزه فناوری را رقم می‌زنند پاسخگوی نیازمندی‌های مختصات دیجیتال خواهند بود؟ آیا کارکردی که کربنکینگ در تحقق بانکداری الکترونیک خواهد داشت برای رسیدن به چشم انداز دیجیتال نیز کفایت دارد؟ آیا سامانه‌های یکپارچه بانکی برای تپیدن در کالبد دیجیتال باید به بازتعریف رگ و ریشه‌های خود بپردازند؟ به نظر می‌رسد اندیشیدن، پیرامون این پرسش‌ها ضرورتی اجتناب ناپذیر باشد.

ما در این قسمت از برنامه هات کست قصد داریم به بررسی جایگاه سامانه های یکپارچه بانکی (کربنکینگ) در بانکداری دیجیتال بپردازیم.

در این برنامه که با اجرای عبداله افتاده و مشارکت آقایان عبدالحمید منصوری رییس هیات مدیره شرکت سامانه های یکپارچه بزرگ فردا،علیرضا لکزایی قائم مقام مدیرعامل بانک ملت و مهمان روی خط آقای مسیح قائمیان کارشناس ارشد صنعت بانکی و کارشناس برنامه آقای مهرداد قریشی کارشناس ارشد نرم افزارهای بانکداری برگزار شد در خصوص جایگاه سامانه‌های یکپارچه بانکی “کربنکینگ” در بانکداری دیجیتال، فرصت‌ها و موانع پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

از شما دعوت می کنیم این میزگرد صریح را بشنوید.

اسپانسر این اپیزود شرکت فناوران اطلاعات انصار

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
100%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
مهدی صادقی

ارسال یک نظر