در حال خواندن
سرویس وام بلوبانک راه‌اندازی شد؛ وام ولی بدون وثیقه و ضامن
0

سرویس وام بلوبانک راه‌اندازی شد؛ وام ولی بدون وثیقه و ضامن

نویسنده:  علی اصغر افتاده1401-10-17

بلوبانک در ادامه ارائه قابلیت‌های نوآورانه بانکی و مالی، سرویس وام خود را راه‌اندازی کرد. در این سرویس، کاربران بلوبانک بدون نیاز به ضامن، ارائه چک، سفته و… تنها در مدت پنج دقیقه پس از درخواست خود، وام مورد نظرشان را دریافت می‌کنند.

سرویس وام بلوبانک این امکان را در دسترس کاربران می‌گذارد تا نیازهای مالی ضروری خود را ظرف چند دقیقه، به شکل آنلاین و بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای برطرف کنند. دریافت وام از سیستم بانکی معمولا یک گزینه سخت و طولانی مدت به شمار می‌رود، به گونه‌ای که بسیاری را مجبور می‌کند تا برای رفع نیاز مالی ضروری خود به دنبال گزینه‌های دیگری مثل خرج کردن پس‌اندازها یا قرض کردن از دوستان و آشنایان بروند. اما از این پس چنانچه یکی از کاربران منتخب بلوبانک باشید، می‌توانید روی بلوبانک و کمک آن حساب کنید.

محمد گرکانی‌نژاد، مدیر عامل بلوبانک در مورد سرویس جدید این نئوبانک می‌گوید : «بلوبانک از همان ابتدای شروع فعالیت خود چند برنامه اصلی را دنبال می‌کرد که یکی از نخستین برنامه‌ها باز کردن حساب بانکی به شکل کاملا آنلاین و غیرحضوری بود. در آن زمان این موضوع، ایده‌‌ای بلندپروازانه و حتی نشدنی به نظر می‌رسید، امروز اما در نقطه‌ای هستیم که این ایده کاملا اجرایی و فراگیر شده است. پرداخت تسهیلات یکی از کار‌ها و کارکردهای اصلی یک بانک به شمار می‌رود، به همین دلیل بعد از ارائه قابلیت‌های متنوع و نوآورانه و تثبیت بلوبانک به عنوان نئوبانکی پیشرو، تصمیم به راه‌اندازی سرویس وام گرفتیم».

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
22%
علاقه‌مندم
44%
نظری ندارم
11%
شگفت زدم
22%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر