در حال خواندن
درج نماد «فن‌افزار» به‌عنوان دویست و نودمین نماد معاملاتی در فرابورس ایران
0

درج نماد «فن‌افزار» به‌عنوان دویست و نودمین نماد معاملاتی در فرابورس ایران

نویسنده:  علی اصغر افتاده1401-10-16

شرکت توسعه فن‌افزار توسن با برند تجاری توسن‌تکنو، به عنوان بزرگترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور در مسیر ورود به بازار سرمایه، در فرابورس ایران درج نماد شد.

 

بر اساس اطلاعیه درج فرابورس ایران، شرکت توسعه فن‌افزار توسن (سهامی عام) در دهمین روز از دهمین ماه سال ۱۴۰۱ نزد سازمان بورس ثبت شد و پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از تاریخ ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱، به‌عنوان دویست و نودمین نماد معاملاتی (یکصد و هشتاد و چهارمین شرکت در بازار دوم)، در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج گردید.

 

توسعه فن‌افزار توسن در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ در فرابورس ایران پذیرفته شده بود و هم‌اکنون با نماد معاملاتی «فن‌افزار» در گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» آماده حضوری قدرتمند در بازار سرمایه خواهد بود.

 

توسعه فن‌افزار توسن با برند تجاری توسن‌تکنو به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، دارای ظرفیت تولید سالانه بیش از ۴۰۰۰۰۰ پایانه پرداخت الکترونیک، بیش از ۲۰۰۰ ماشین بانکی و دارای بیش از ۸۵ نقطه سرویس در سراسر کشور است. همچنین این شرکت با دارابودن ۳۵ درصد سهم بازار پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ۹۰ درصد سهم بازار ماشین‌های بانکی خودگردان کشور، با گذشت ۱۲ سال از شروع فعالیت خود در گروه توسن، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

FANAFZAR Letter

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
50%
علاقه‌مندم
17%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
17%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
17%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر