در حال خواندن
فایل صوتی میزگرد دورنمای کسب و کار بانک ها در عصر تحول دیجیتال منتشر شد
0

فایل صوتی میزگرد دورنمای کسب و کار بانک ها در عصر تحول دیجیتال منتشر شد

نویسنده:  عبداله افتاده1399-02-27

میزگرد دورنمای کسب و کار بانک ها در عصر تحول دیجیتال با حضور مهندس ناصر حکیمی معاون سابق فناوری های نوین بانک مرکزی و مشاور فعلی مدیرعامل بانک تجارت، دکتر علی چهارلنگی رییس هیات مدیره هلدینگ امید سپه و مهمانان برنامه آقایان دکتر مرتضی ترک تبریزی عضو هیات مدیره بانک تجارت و مهندس حجت مقیمی کارشناس ارشد کسب و کار بانکی و مهمانان روی خط برنامه آقایان دکتر اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین و دکتر محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن تکنو برگزار شد.
امیدوارم تونسته باشیم در این گفت و گوی صریح به ابهامات موجود صنعت بانکی در حوزه کسب و کار و بانکداری دیجیتال پاسخ داده باشیم.

در این میزگرد به ابهامات بسیاری در این حوزه پاسخ داده شد که شما را به شنیدن آن دعوت می کنیم.

اسپانسر این اپیزود شرکت داتیس آرین قشم (داتین) 

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر