در حال خواندن
فایل صوتی گفت و گوی ویژه با معاون فناوری های نوین بانک مرکزی منتشر شد
0

فایل صوتی گفت و گوی ویژه با معاون فناوری های نوین بانک مرکزی منتشر شد

نویسنده:  عبداله افتاده1399-02-27

شبکه عصر پرداخت در دومین گام خود در سال جدید، در برنامه ای زنده که در Livecast اپلیکیشن CASTBOX در کانال این رسانه با نام ASREPARDAKHT با عنوان هاتکست برگزار شد، مهمترین چالش های پیش روی بانکداری دیجیتال کشور را با مهران محرمیان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی مرور کرد.
در این گفت و گو، موضوعات مهمی همچون استراتژی معاونت فناوری های نوین بانک مرکزی در سال ۹۹، اصلاح نظام پرداخت کارمزد، استانداردسازی اشتراک داده در بانکداری باز، احراز هویت مشتری (kyc)، تعیین تکلیف آیین نامه کیف پول الکترونیک، رویکرد بانک مرکزی در خصوص تنظیم مقررات در حوزه فناوری های نوین مانند blockchain ،استفاده از ظرفیت regtech ها و تحول دیجیتال در بانک مرکزی با معاون فناوری های نوین بانک مرکزی به بحث بررسی گذاشته شد که شما را به شنیدن آن دعوت می کنیم.

اسپانسر این اپیزود شرکت پرداخت نوین آرین

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر