در حال خواندن
مجمع سالانه آسان پرداخت برگزار شد
0

مجمع سالانه آسان پرداخت برگزار شد

نویسنده:  عبداله افتاده1399-06-30

مجمع عمومی عادی سالانه آسان پرداخت به صورت آنلاین و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت،  در این جلسه مقرر شد مبلغ ۲۴۹۱۰۰ میلیون ریال معادل  ۹۴ ریال به ازای هر سهم از سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ بین صاحبان سهام توزیع و مابقی سود عملکرد سال مالی مذکور، به حساب سود انباشته منظور شود تا در اسرع وقت و پس از اخذ مجوزهای لازم صرف افزایش سرمایه از همین محل شود.

صفر شدن پاداش هیات‌مدیره آسان پرداخت و تعیین ۲۴ میلیون ریال به‌صورت ناخالص، همانند سال گذشته، به عنوان حق حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره به ازای تشکیل حداقل دو جلسه در ماه، از دیگر مصوبات مجمع عمومی بود. از سوی دیگر، اعضای هیات رئیسه مجمع برای انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت آسان‌پرداخت، روزنامه اطلاعات را برگزیدند.

گفتنی است مجمع عمومی عادی سالانه به‌صورت زنده از صفحه پرمخاطب آپ در اینستاگرام و کانال آپارات این شرکت پخش شد؛ درعین حال، سهامداران خرد نیز پرسش‌های مختلفی را به شماره اعلامی در ابتدای جلسه، پیامک کردند که سامع امیری، رئیس مجمع، به تمامی  پرسش‌ها پاسخ داد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر