در حال خواندن
مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای سال مالی ۱۴۰۱ برگزار شد
0

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای سال مالی ۱۴۰۱ برگزار شد

نویسنده:  علی اصغر افتاده1401-10-28

مجمع عمومی عادی سالانه توسعه فن‌افزار توسن با برند تجاری «توسن‌تکنو» برای سال مالی ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۸ دی‌ماه با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی توسن‌‎تکنو برگزار شد. طی این جلسه، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیأت‌مدیره به سهامداران این شرکت ارائه شد.

ابتدای این جلسه گزارش جامعی از عملکرد شرکت توسن‌تکنو در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ به حاضرین ارائه شد. براساس این گزارش، عملکرد شرکت طی ۴ فصل کاری در حوزه‌های مرتبط با استراتژی‌های کلان، تشریح شد. با وجود شرایط اقتصادی ناپایدار و نوسانات قیمت ارز، خصوصا در روزهای پایانی سال ۲۰۲۲، توسن‌تکنو در آستانه ۱۲سالگی، یکی از کلیدی‌ترین سال‌های حضور خود در بازار فناوری‌های مالی ایران را تجربه کرد و توانست به تمامی اهداف فروش خود در ۹ ماه اول سال دست یابد.

شرکت توسن‌تکنو برای سال مالی ۱۴۰۱ اهداف استراتژیک مختلفی را در نظر گرفته بود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به توسعه مارکت Android POS اشاره کرد. در همین راستا این مجموعه توانست در «طرح ملی هوشمندسازی یارانه نان» به‌عنوان تولیدکننده راهکار سخت‌افزاری انتخاب شود و بیش از ۱۲۰ هزار پایانه پرداخت الکترونیک برای نانوایی‌ها فراهم کند که بیش از ۱۰۰ هزار عدد از این پایانه‌ها از نوع پایانه پرداخت اندرویدی (Android POS) بوده است. نکته حائز اهمیت این طرح اجرایی شدن آن در بازه زمانی نزدیک به ۸۰ روز بوده است. همچنین راه‌اندازی سامانه مدیریت از راه دور این پایانه‌های پرداخت اندرویدی با امکان به‌روزرسانی نرم‌افزاری آن‌ها، از دیگر دستاورد‌های این شرکت در این طرح بوده است.

ورود توسن‌تکنو به فرابورس ایران یکی دیگر از مهم‌ترین دستاورد‌ها و نقطه عطف فعالیت‌های این شرکت در سال مالی ۱۴۰۱ بوده است. بر این اساس شرکت توسعه فن‌افزار توسن با برند تجاری توسن‌تکنو به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی در فرابورس ایران درج نماد شد.

تمرکز ویژه بر توسعه خدمات و محصولات منطبق بر فناوری‌های نوین یکی دیگر از اهداف سال مالی گذشته این شرکت بود که طبق آن واحد‌های کسب‌وکاری «پوینت» در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت الکترونیک و واحد کسب‌وکاری «آرتین» در زمینه هوش مصنوعی متولد شد.

در پایان این جلسه، گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی شرکت خوانده شد و صورت‌های مالی شرکت نیز به تصویب رسید.

در ادامه تصاویری از این جلسه قابل مشاهده است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر