در حال خواندن
محمدمهدی صادق بعد از ۶ سال با پرداخت الکترونیک سداد خداحافظی کرد
0

محمدمهدی صادق بعد از ۶ سال با پرداخت الکترونیک سداد خداحافظی کرد

نویسنده:  عبداله افتاده1399-03-07

محمدمهدی صادق، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد که از بدو تأسیس این شرکت در سال ۹۴ تاکنون عضو هیات‌مدیره آن بود و فعالان صنعت پرداخت او را به عنوان بنیانگذار این شرکت می‌شناسند، روز چهار شنبه ۷ خرداد ۹۹ پس از اتمام دوره شش ساله مدیریت خود از پرداخت الکترونیک سداد خداحافظی کرد.

بدین ترتیب مهدی ‌علی‌آقایی که پیش از این عضو غیرموظف هیات‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد و رئیس اداره کل توسعه سیستم‌های بانک ملی ایران بود از سوی هیات‌مدیره به‌عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.

اعضای هیات‌مدیره پرداخت الکترونیک سداد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمدمهدی صادق، برای مهدی ‌علی‌آقایی در مسیر پیش رو، آزروی موفقیت و بهروزی کردند. در این جلسه محمدعلی محمودزاده، رییس اداره کل مدیریت اطلاعات بانکی بانک ملی، به عنوان عضو هیات‌مدیره منصوب شد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
25%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
25%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
25%
غمگینم
0%
خوشحالم
25%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر