در حال خواندن
معرفی مدیرعامل بیمه پارسیان به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت بیمه
0

معرفی مدیرعامل بیمه پارسیان به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت بیمه

نویسنده:  عبداله افتاده1402-09-13

در مراسم سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه، به مناسبت روز ملی بیمه، از هادی اویار حسین، نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه پارسیان به‌عنوان پیشکسوت نمونه صنعت بیمه در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

معرفی مدیرعامل بیمه پارسیان به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت بیمه
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک براساس این گزارش، در این مراسم که با حضور وزیر اقتصادی و دارایی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رییس کل بیمه مرکزی و جمعی از مسئولین حوزه اقتصادی کشور برگزار شد، با ارج نهادن به خدمات برجسته پیشکسوتان صنعت بیمه، تقدیر از سال‌ها تلاش بی‌وقفه و خدمات ارزنده هادی اویار حسین به منظور پیشبرد صنعت بیمه و گسترش آن در جامعه، همچنین ارایه خدمات متناسب با نیازهای جامعه، با اهدای لوح سپاس به او تقدیر به عمل آمد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر