در حال خواندن
نشست همفکری و برنامه‌ریزی استراتژیک گروه تکوست و شرکت تکسا
0

نشست همفکری و برنامه‌ریزی استراتژیک گروه تکوست و شرکت تکسا

نویسنده:  عبداله افتاده1402-11-02

نشست همفکری و برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت تکسا و گروه تکوست،۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیران ارشد این گروه و به میزبانی شرکت تکسا در محل هتل هما برگزار شد.

نشست همفکری و برنامه‌ریزی استراتژیک گروه تکوست و شرکت تکسا
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصربانک،در این نشست که از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر با حضور ولی‌اله فاطمی، بنیان گذار توسن، آرش بابایی، مدیر عامل توسن، روح اله لهرابیان، رئیس هیئت مدیره توسن، محمد مظاهری، مدیرعامل توسن تکنو، ناصر حکیمی، عضو هیئت مدیره توسن، عباس تمیزی، معاون معاون توسعه بازار توسن، جعفر عظیمی، مدیرعامل شرکت تراکنش همراه ایمن و مهدی بردابرد مدیرعامل تکسا و سایر مدیران ارشد توسن برگزار شد، برنامه‌ها و اهداف کلان گروه تکوست و همچنین نقش شرکت معتمد هوشمند تکسا در زنجیره ارزش این هلدینگ سرمایه‌گذاری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی اجمالی وضعیت ایران و جهان در خصوص ترندهای مالیاتی و شرکت‌های معتمد در این نشست مورد توجه قرار گرفت و بعد از آن آینده مالیات در ایران و ابزارهای نرم‌افزارهای یکپارچه مالی و مالیاتی مورد بررسی قرارگرفت و در ادامه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی شرکت تکسا در سه سال آینده توسط مدیران ارائه شد.

در این مراسم، گزارشی در خصوص وضعیت بازار، روندهای مرتبط با صنعت TSP، تهدیدها و فرصت‌ها و نکات مهم استراتژیک ارائه شد و حاضران درباره موارد مطرح شده، به بحث و بررسی پرداختند.

این نشست که با حضور سهامداران اصلی شرکت معتمد هوشمند تکسا برگزار شد، نکات و انتظارت سهامداران از این شرکت و همچنین امکانات آنها را جهت هم افزایی در رشد این کسب و کار به شور و مشورت گذاشتند.

در پایان این نشست مهمترین نکات مطرح شده توسط رئیس هیئت مدیره شرکت معتمد هوشمند تکسا جمع بندی شد و مقرر شد که در ۶ ماه آینده مجددا با برگذاری این جلسه نکات گفته شده مورد ردیابی و ارزیابی قرار گیرد

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
100%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر