در حال خواندن
همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
0

همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت

نویسنده:  عبداله افتاده1403-02-04

داتین و مدرسه داتین، همراهان اولین دوره مسابقه برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت در حوزه هوش مصنوعی خواهند بود.

همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
مسابقه کداکد در حوزه هوش مصنوعی و با تمرکز بر موضوع prompt engineering است که در دو بخش حل سوالات الگوریتمی و دسته‌بندی متون با GPT4 برگزار می‌شود. در بخش اول، شرکت‌کنندگان باید با توضیح سوال به GPT4 کدی را تولید کنند که چالش مورد نظر را حل کند. در مرحله بعد، افراد باید متون را دسته‌بندی کنند و با استفاده از پرامپت‌نویسی، مسئله را به GPT4 توضیح دهند تا این مدل زبانی دسته‌بندی را انجام دهد.

این مسابقه در دو مرحله آنلاین (۲۰ اردیبهشت ماه) و حضوری (۲۷ اردیبهشت ماه) برگزار می‌‌شود. داوری آن در مرحله اول، توسط ربات‌ انجام می‌شود و در مرحله بعد، داوران صحت کدها و کشف تقلب را بررسی خواهند کرد. محمد رحمتی، تحلیل‌گر ارشد تیم راه‌حل‌های تشخیص تقلب داتین نیز یکی از داورانی است که فرایند ارزیابی در مرحله نخست را مورد بازبینی قرار می‌دهد.

پس از بررسی نهایی عملکرد افراد، ۱۵ نفر به مرحله بعدی رقابت‌ها که حضوری است دعوت می‌شوند. در پایان نیز نفر اول تا سوم که بهترین پرامپت را نوشته‌اند، به‌ترتیب هفت، پنج و سه میلیون تومان به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنند. به این ترتیب، علاقه‌مندان به هوش مصنوعی، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کامپیوتر و علوم کامپیوتر از همه دانشگاه‌ها می‌توانند ۲۰ اردیبهشت ماه و در دور نخست این رویداد که آنلاین برگزار می‌شود، قدرت پرامپت‌نویسی خود را براساس GPT به ‌چالش‌ بکشند.

برای حضور در این رویداد و انجام پیش‌ثبت‌نام، از این لینک اقدام کنید.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر