در حال خواندن
پوستر اولین رویداد درس گفتارهای اقتصاد دیجیتال منتشر شد
0

پوستر اولین رویداد درس گفتارهای اقتصاد دیجیتال منتشر شد

نویسنده:  علی اصغر افتاده1399-12-29

نقش بانک‌ها، موسسات مالی و شرکت‌های فناوری اطلاعات در توسعه اقتصاد دیجیتال چیست؟ سیاست‌های کلان احتیاطی چگونه با قوانین و مقررات جاری در اقتصاد دیجیتال همسو می‌شود؟ چالش ارتقای مهارت‌های نیروی انسانی چگونه مدیریت می‌شود؟ چگونه خدمات شخصی و پیشرو به مشتری می‌تواند در حوزه‌های مختلف بانکداری از امکانات دیجیتال بهره بگیرد.
این مباحث و چندین مورد دیگر را می‌توان به عنوان تاملات اساسی در اقتصاد دیجیتال نامید، موضوعی که تاکنون ده‌ها سمینار و کارگاه اموزشی، آن را به عنوان محور تمرکز خود قرار دادند.
بدیهتا، عصر پرداخت به عنوان رسانه‎ای دیجیتال با رسالت بهبود ادراک تخصصی از مباحث غامض و گاه چالش برانگیز صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت، وقتی به موضوع اقتصاد دیجیتال می‌پردازد، در جستجوی طرحی نو و رویکردی نوآور است. رویداد مجازی درس گفتارهای اقتصاد دیجیتال به مدیریت مهندس ناصر حکیمی که در هفته ارتباطات سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۲۵-۲۷ اردیبهشت برگزار می‌گردد، قرار است واجد رویکردهایی نوآور، هوشمند و عمل گرا به موضوعات مطروحه در اقتصاد دیجیتال باشد .
این رویداد که با نظارت و همکاری جهاد دانشگاهی تهران و شرکت مشاور دیجیتالDB&P ، اجرا می‌شود، شامل سه برنامه نیم روزه است، که دبیر علمی این رویداد پروفسور کارستن بارچ و اساتیدی با سابقه همکاری در اکسنچر، پلی تکنیک میلان و‌بانک یونی کردیت ایشان را در اجرا همراهی می‌کنند. کلیه مباحث این رویداد ترجمه می‌شود و شرکت کنندگان مدرک معتبر جهاد دانشگاهی را دریافت خواهند کرد.
تاکنون شرکت‌های معظم کارت اعتباری ایران کیش و توسن تکنو حمایت خود را از این رویداد در قالب حمایت الماس و طلایی اعلام کرده‌اند .
بانک‌ها ‌و‌شرکت‌های فناوری اطلاعات برای حمایت مالی و ثبت نام گروهی می‌توانند با جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و یا عصرپرداخت تماس بگیرند.

 لینک ثبت نام و اطلاعات دوره

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر