در حال خواندن
گراف دی و برنامه های سومین رویداد آن
0

گراف دی و برنامه های سومین رویداد آن

نویسنده:  مهدی صادقی1399-12-10

دبیر سومین رویداد گراف دی گفت: این پنل، دهم اسفندماه به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
عصر پرداخت – سومین گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری با عنوان« گراف دی» با  هدف بررسی تجربیات مسؤولیت اجتماعی در ایران و جهان، پنل روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی را دهم اسفندماه سال جاری با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.

در همین زمینه سعید کریمی، دبیر رویداد گراف دی با بیان اینکه این رویداد، به منظور  کسب دانش و راهکارهای علمی برای ارتقای فعالیت‌های ارتباطی برگزار می‌شود، به تشریح برنامه‌های این رویداد پرداخت و گفت: «در این رویداد که به صورت آنلاین و همچنین به صورت محدود به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود، محمد مهدی مومن‌زاده، عضو هیئت مدیره فولاد خوزستان به ایراد سخنرانی با موضوع بررسی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی مسؤولانه می‌پردازد.»

کریمی افزود: «در این رویداد، بخش‌های مختلفی پیش‌بینی شده است، در بخش گفت‌وگو، محسن کریمی، مدیر روابط عمومی بانک خاورمیانه و بنده به عنوان دبیر رویداد گراف‌دی، چگونگی استفاده از دانش مسوولیت اجتماعی در جهت انتقال پیام را بررسی کرده و اهداف آن را به منظور انتقال تجربه و تعامل احصا می‌کنیم. در پنل روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی نیز ، بهداد نامور، مدرس و مشاور ارتباطات، بازاریابی و برندسازی سخنرانی خواهد کرد.

دبیر رویداد گراف دی در خصوص شیوه‌های دسترسی به همایش آنلاین گفت: سومین رویداد گراف دی به‌صورت تعاملی برگزار خواهد شد و همزمان بر بستر آپارات گراف دی، اسکای روم و اینستاگرام گراف دی پخش خواهد شد.

گفتنی است، مخاطبان می‌توانند از طریق آپارات به آدرس www.aparat.com/graphday/live ، اسکای روم به آدرس online.inif.ir/ch/grafday و اینستاگرام گراف دی به آدرس graf_day@ این رویداد را دنبال و در مباحث مشارکت داشته باشند.

گفتنی ست؛ گراف دی ، رویدادی در حوزه روابط عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آن‌ها فراهم سازد.

خاطرنشان می‌شود، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (Corporate Social Responsibility) که به‌اختصار «CSR» نیز نامیده می‌شود ، از مباحث حوزه اخلاق کسب‌وکار است و نقش شرکت‌ها را در حوزه وظایف و تعهدات اجتماعی مورد بررسی قرار می‌دهد. این دیدگاه از این باور ناشی می‌شود که یک کسب‌وکار با محیط اطرافش بسیار درهم‌تنیده و موفقیت آن وابسته به‌ سلامت جامعه است و روح فعالیت اجتماعی که همان کار گروهی و مشارکتی در انجام وظایف اداری است جز با توجه به مسئولیت‌پذیری اجتماعی در قبال تک‌تک افراد سازمان میسر نمی‌شود.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
مهدی صادقی

ارسال یک نظر