در حال خواندن
آپ آماده همکاری با تمامی بانک ها برای واگذاری دوم صندوق ETF است
0

آپ آماده همکاری با تمامی بانک ها برای واگذاری دوم صندوق ETF است

نویسنده:  عبداله افتاده1399-04-24

اسکندریون مدیرعامل شرکت آسان پرداخت شد

رئیس هیات‌مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین در نشستی خبری که با حضور اصحاب رسانه و معاونان آپ برگزار شد، از تغییر مدیرعامل این شرکت خبر داد.
مهدی شهیدی با اعلام تغییر مدیرعامل آپ گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات خانوادگی مدیرعامل سابق آپ (حامد منصوری) و حضور نداشتن ایشان در ایران مجبور شدیم به دلیل فشارهایی که از سوی رگولاتور بانکی مبنی بر اینکه باید یک نفر به عنوان مدیرعامل و مسوول، پاسخگوی حاکمیت باشد، هیات مدیره پس از ۹ سال تصمیم به تغییر مدیرعامل گرفت و محمدرضا اسکندریون معاون عملیات آپ که ایشان نیز سابقه ای ۹ساله در این شرکت و صنعت پرداخت الکترونیک دارد به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.
وی افزود: اسکندریون از بدو تاسیس شرکت آسان پرداخت در این شرکت فعال بوده و قطعا با این جا به جایی هیچ تغییری در سیاست های اجرایی شرکت ایجاد نخواهد شد و آپ همانند گذشته پرتوان به فعالیت خود در صنعت پرداخت ادامه خواهد داد.

شهیدی در خصوص ادامه همکاری آپ با بانک ها در خصوص عرضه دوم صندوق ETF و اینکه آیا انحصاری در این حوزه برای بانک ملی وجود دارد، گفت: قبل از پاسخ به این سوال باید بگویم که در واگذاری دور اول صندوق ETF این بانک ها نبودند که در واگذاری سهام این صندوق موفق بودند بلکه این آپ بود که برنده این واگذاری بود.

وی افزود: جای تاسف دارد که بانک ملی از موفقیتی که اپلیکیشن آپ برای آن مجموعه رقم زد هیچ اسمی به میان نیاورد و همینجا اعلام می کنم که برای همکاری در دور دوم واگذاری صندوق ETF با تمام بانک های کشور آماده همکاری هستیم.

رییس هیات مدیره آسان پرداخت در خصوص افزایش سرمایه این شرکت گفت: قصد داریم پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در مجمع مطرح کنیم که در صورت تصویب، تاثیر زیادی بر ارزش سهام «آپ» خواهد داشت.
رییس هیات مدیره شرکت آسان پرداخت بیان کرد: احراز هویت غیرحضوری سجام به زودی در اپلکیشن آپ عملیاتی می شود و تمامی کاربران می توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت به صورت غیر حضوری اقدام به احراز هویت خود کنند.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم از این سرویس علاوه بر بازار سرمایه در افتتاح حسابی بانکی و سایر سرویس‌ها هم استفاده کنیم افزود: همچنین باید اعلام کنیم انحصار فروش الکترونیکی بلیت سینما پس از تقریبا ۵ سال شکسته شد و امروز آپ نیز به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت پرداخت این سرویس را به کاربران خود ارائه کرده است.

شهیدی در بخش دیگری از سخنانش به همکاری آسان پرداخت با رسانه خبری پارسینه اشاره کرد و گفت: به زودی گزینه پارسی‌خبر در اپلیکیشن آپ رونمایی خواهد شد.

براساس این گزارش، حامد منصوری”مدیرعامل سابق شرکت آسان پرداخت” همچنان به عنوان عضو هیات مدیره در کنار تیم مدیریتی آپ ادامه فعالیت خواهد داد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
100%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر