در حال خواندن
سود عملیاتی پرداخت نوین آرین ۶۷ درصد افزایش یافت
0

سود عملیاتی پرداخت نوین آرین ۶۷ درصد افزایش یافت

نویسنده:  علی اصغر افتاده1399-12-28

مجمع شرکت پرداخت نوین آرین با حضور اکثریت سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی، اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت در تاریخ ۲۶ اسفند سال ۱۳۹۹ برگزار شد. در این مجمع گزارش عملکرد شرکت در طول سال مالی گذشته که ۱۰ ماه بوده است قرائت شد. همچنین صورت‌های مالی این شرکت پس از قرائت توسط حسابرس و بازرس قانونی به تصویب گردید.
وحید حجتی، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین با ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های شرکت در سال گذشته، در خصوص فعالیت‌های محوری این شرکت گفت: بازاریابی و افزایش پایانه‌های فروش مؤثر با تراکنش بالا، ارائه خدمات نوین در حوزه پرداخت و اپلیکیشن سان، به‌روزرسانی سایت شرکت و همسان‌سازی آن با چشم‌انداز شرکت، جانمایی درست دستگاه‌های خودپرداز، نصب و پشتیبانی بهتر دستگاه‌های خودپرداز، ارائه راهکار برای جذب مخاطب در پرداخت‌های الکترونیکی و موبایلی و تأمین سرمایه از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پرداخت نوین در سال مالی گذشته بوده است.
وی با اشاره به چشم انداز و اهداف شرکت گفت: با توجه به شروع ویروس کرونا در سال گذشته فرآیند افزایش تراکنش مالی با مشکلات عدیده‌ای همراه بوده است که شرکت پرداخت نوین توانست با راهبری و تدبیر مناسب از این چالش به‌عنوان یک فرصت استفاده کند و در بخش‌های مختلف رشد بالاتر از میانگین را تجربه کند.
او همچنین در ادامه ابزار امیدواری کرد که شرکت پرداخت نوین در سال آینده بتواند همچنان در مسیر رو به رشد خود حرکت کند و تأکید کرد در مسیر بروز شدن فرآیند دیجیتالی شدن روند گسترش خدمات به شرکت‌های مختلف در حال انجام است، افزود: ارتقاء تعاملات بانکی و استفاده از سرمایه انسانی در جهت افزایش بهره‌وری و کارآیی سازمان، ایجاد درآمد پایدار، افزایش درآمد سالانه و کیفیت خدمات از مهم‌ترین اهداف شرکت پرداخت نوین در سال ۱۴۰۰ است.
مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین درباره افزایش سود عملیاتی شرکت گفت: پرداخت نوین در حالی ۶۷ درصد رشد سود داشته است که عملاً به دلیل تغییر سال مالی فقط ۱۰ ماه محاسبه‌شده و در ادامه از تلاش کلیه کارکنان شرکت، هیئت‌مدیره و به‌ویژه نگاه مدبرانه بانک اقتصاد نوین تشکر کرد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر