در حال خواندن
فایل صوتی میزگرد ارزیابی نقش منابع انسانی و آموزش در تحول دیجیتال بانک ها منتشر شد
0

فایل صوتی میزگرد ارزیابی نقش منابع انسانی و آموزش در تحول دیجیتال بانک ها منتشر شد

نویسنده:  عبداله افتاده1399-06-19

رادیو اینترنتی عصر پرداخت – یکی از رموز موفقیت بانکها، ارتقای سطحی سرمایه‌های انسانی و آموزش نیرو در راستای راهبردها و اهداف آنها است. نیروی انسانی، مهمترین منابع بانک برای اجرای مدل کسب و کار بانکداری دیجیتال، محسوب میشود و بانکهایی که توسعه منابع انسانی را به صورت هدفمند، علمی و جدی مدنظر قرار میدهند،به توسعه پایدار در مدل کسب و کار و همچنین افزایش میزان رضایتمندی مشتری دست پیدا خواهند کرد. با این حال، عدم توجه ویژه به آموزش های نوین منابع انسانی در سیستم بانکی و غلبه مباحث نظری بر کاربردی در نظام آموزش عالی سطح نامناسب زبان‌های خارجی در پرسنل بانکی و همچنین عدم شکل‌‌گیری علوم بین رشته‌‌ای مرتبط با امور بانکی، مالی و فناوری و کسب و کار از جمله چالش های عمده منابع انسانی و آموزش در عرصه تحول دیجیتال بانکها به شمار می آیند. در همین زمینه، نسل نوگرای هزاره سوم، متولدان دهه ۱۳۷۰ به این سو، به‌خصوص در حوزه فینتک ها و استارت‌آپ ها، رقیب جدی این دانش آموختگان آکادمیک و شاغلان صنعت بانکداری سنتی هستند بنابراین لازمه تحقق بانکداری دیجیتال، تحول در اداره آموزش و واحد منابع انسانی بانک ها و نیز تغییر دیدگاه‌های مدیران ارشد تا سطوح پایینتر است. در این مسیر، تسلط بر مهارت های نرم افزاری و فراگیری زبان انگلیسی، دروازه‌های ورود به عصر تحول دیجیتال بانکداری هستند.

از این رو، به منظور بررسی چالش های منابع انسانی و آموزش در سیستم بانکی، میزگرد آنلاین از سلسله نشست های حوزه بانکداری، با عنوان «ارزیابی نقش منابع انسانی و آموزش در تحول دیجیتال بانکها» با حضور کیان ایلکا، معاون سرمایه‌های انسانی و عضو هیات عامل بانک تجارت، دکتر امید تی تی دژ، استاد میهمان مدرسه کسب و کار دانشگاه Calgary، دکتر ساسان حقیقی، مدیرعامل Brain Academy و دکتر هومن رضوی به عنوان کارشناس برنامه از طریق لایوکست برگزار شد.

از شما دعوت می کنیم این میزگرد صریح را بشنوید.

اسپانسر این اپیزود شرکت جیرینگ

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر