در حال خواندن
قرارداد باشگاه استقلال با تارا برای ایجاد کیف پول هواداری با برگشت‌نقدی امضا شد!
0

قرارداد باشگاه استقلال با تارا برای ایجاد کیف پول هواداری با برگشت‌نقدی امضا شد!

نویسنده:  علی اصغر افتاده1401-06-14

طی جلسه‌ای در روز یکشنبه، ۱۳ شهریور، تفاهم‌نامه‌ای به منظور ایجاد کیف هواداری استقلال در اپلیکیشن «تارا» امضا شد.
این کیف الکترونیکی با قابلیت برگشت‌نقدی ۳.۱٪ می‌باشد که برای هواداران باشگاه استقلال فعال شده است.
هواداران عزیز باشگاه می‌توانند از طریق لینک https://tara360.ir/ss/ شماره تماس خود را برای تارا ارسال کنند تا کیف هواداری استقلال در اپلیکیشن تارا برایشان ایجاد شود.
سپس با نصب اپلیکیشن تارا و با شارژ کیف هواداری استقلال از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند از بیش از ۴۵۰۰ مرکز خرید و خدمات، خرید کرده و ۳.۱٪ از صورت‌حساب خود را برگشت‌نقدی بگیرند.
در این مراسم که با حضور سردار مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال و سیدحامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا برگزار شد، هدف اصلی انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد رابطه‌ای برد-برد برای هواداران، باشگاه و صنعت اعلام شد.
رابطه‌ای که بتواند منجر به درآمدی پایدار توسط هواداران باشگاه استقلال شده و از سوی دیگر برای هوادار نیز منفعت داشته باشد.
آجرلو گفت: وجود اقتصاد پایدار و عدم وابستگی به ارگان‌های گوناگون در گروه صنعتی گلرنگ باعث شده تا بخواهیم از ظرفیت‌های وسیع این گروه و تارا استفاده کرده و به امید خدا بتوانیم با کمک و همراهی هواداران تیم استقلال به درآمدی پایدار برای باشگاه برسیم.
قنادپور گفت: مدلی که برای ایجاد این درآمد، بین هوادار و باشگاه توسط تارا دیده شده است مدلیست که هم باعث بزرگ شدن سفره‌ی مردم بشود و هم به نفع باشگاه باشد.
زیرا کاربر برای خرید مایحتاج روزانه‌اش می‌تواند هم از تخفیفات معمول پذیرندگان تارا برخوردار شود و هم از هر صورت‌حساب خود ۳.۱% برگشت‌نقدی دریافت و پس‌انداز کنند.
ماموریت تارا همواره ایجاد راهکار ۳۶۰ درجه دیجیتال برای افزایش رفاه مالی قشر متوسط جامعه است و تلاش می‌کند تا با ایجاد روش‌های مالی گوناگون به این دست پیدا کند.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر