در حال خواندن
میزگرد ترسیم جایگاه فناوری‌های هوش مصنوعی در آینده بانکداری دیجیتال
0

میزگرد ترسیم جایگاه فناوری‌های هوش مصنوعی در آینده بانکداری دیجیتال

نویسنده:  علی اصغر افتاده1399-12-10

انجمن کامپیوتر ایران با همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و  حمایت IEEE بخش ایران، بیست و ششمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر را برگزار می‌کند. کفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران از رویدادهای علمی برجسته­ کشور است که با هدف گردهم ­­آوری محققین و متخصصین دانشگاه و صنعت برای به اشتراک گذاری جدیدترین یافته ها و دستاوردها در حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر برگزار می شود.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان یک دانشگاه رده اول ایران با قدیمی ترین دپارتمان فناوری ارتباطات در کشور، میزبانی این دوره از کنفرانس را در ۱۳ و ۱۴ اسفندماه سال ۱۳۹۹ بر عهده دارد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت شرکت کنندگان، این دوره از کنفرانس به صورت مجازی برگزار خواهد شد. محورهای این کنفرانس به شرح زیر است:

  1. سیستم های هوشمند و رایانش نرم
  2. یادگیری ماشین و یادگیری عمیق
  3. پردازش متن و شبکه های اجتماعی
  4. پردازش سیگنال و تصویر
  5. کلان داده و رایانش ابری
  6. سیستم های توزیع شده
  7. شبکه های کامپیوتری
  8. رایانش امن
  9. مهندسی نرم افزار
  10. معماری کامپیوتر و سامانه های دیجیتال
  11. علوم شناختی و مغز
  12. الگوریتم ها و محاسبات
  13. یادگیری و یاددهی الکترونیکی
  14. اقتصاد هوشمند و تحول دیجیتال

 

در این کنفرانس میزگرد تخصصی با موضوع “ترسیم جایگاه فناوری‌های هوش مصنوعی در آینده بانکداری دیجیتال” برگزار خواهد شد که در آن ترکیبی از مدیران و متخصصان صنعت بانکداری و اساتید رشته هوش مصنوعی دانشگاه‌ها شرکت دارند تا میاحث مرتبط با این حوزه را بررسی نمایند. در این میزگرد که با اجرای هومن رضوی، مدیرعامل شرکت دانش پژوهان مهاجر افق بین الملل و شرکت مهمانان: مرتضی ترک تبریزی، عضو هیات مدیره بانک تجارت، محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن تکنو، رضا عزمی، عضو هیات علمی گروه هوش مصنوعی دانشگاه الزهرا، مهرداد خسروی، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری تجارت حکمت برگزار خواهد شد محورهای مرتبط با هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، بانکداری دیجیتال،

این میزگرد به طور مستقیم از سایت کنفرانس پخش خواهد شد.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر