در حال خواندن
دیدار سرپرست بانک دی و مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک
0

دیدار سرپرست بانک دی و مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک

نویسنده:  عبداله افتاده1402-10-10

سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک دی و مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک بر لزوم توسعه همکاری‌های مشترک تاکید کردند.

دیدار سرپرست بانک دی و مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک
“علیرضا ماهیار” مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با اشاره به ارائه خدمات به بانک‌های سهامدار، اظهارداشت: البته این شرکت تلاش دارد تا در حوزه ارائه خدمات فناوری کمک حال تمامی بانک‌ها باشد.
وی با بیان اینکه، گروه ملی انفورماتیک آماده همکاری با بانک دی در زمینه زیرساخت های بانکی موجود است، تصریح کرد: بانک دی متعلق به خانواده شهداست و ارائه خدمات به این عزیزان دارای برکات معنوی است و بر همین اساس امکانات سامانه ای، سیستمی و … این گروه می تواند از طریق بانک دی در اختیار این قشر معزز قرار گیرد.
وی با اشاره به برنامه راه اندازی آکادمی و طرح های نوآورانه گوه ملی انفورماتیک، ادامه داد: بانک دی می تواند در این زمینه ها نیز با این گروه همراه باشد.
ماهیار، زیرساخت های بانک دی در حوزه فناوری اطلاعات را مطلوب خواند و اظهار امیدواری کرد سطح همکاری های دوجانبه، ارتقا یابد.

وی افزود: خدمات تازه ای در شرکت ملی انفورماتیک در حال تعریف شدن است که با رونمایی از آنها، بانک دی نیز می تواند امکانات جدیدی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
در ادامه این نشست، “علیرضا قیطاسی” سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک با بیان این که امکان تامین همه خدمات مورد نیاز گروه ملی انفورماتیک در بخش های ریالی و ارزی از طریق این بانک وجود دارد، گفت: بانکداری جامع و شرکتی بانک دی، پیشرفته ترین خدمات را به مشتریان ارائه می کند.
وی با تاکید بر لزوم تشکیل یک کارگروه مشترک به منظور همکاری بانک دی و شرکت‌های زیرمجموعه ملی انفورماتیک از جمله تامین آتیه کارکنان گروه، اظهار امیدواری کرد که با توسعه همکاری های دو جانبه، فصل تازه ای در نحوه تعامل میان دو نهاد شکل بگیرد.
قیطاسی در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی انفورماتیک و بانک دی برگزار شد، با بیان این که اکنون خدمات غیرحضوری بانک دی در سطح مطلوبی قرار داد، گفت: بخش عمده سهام این بانک متعلق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و از این رو خدمات رسانی هر چه بهتر به این عزیزان، با اجر معنوی همراه است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر