در حال خواندن
رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور
0

رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور

نویسنده:  علی اصغر افتاده1400-04-28

آیین رونمایی از خط تولید پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند سایت تولید شرکت توسن‌تکنو، روز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

 

این مراسم با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، دکتر عزیزاله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، مهندس حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، دکتر محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو، مهندس امید شاهرخی معاون تولید محصول سخت‌افزار و جمعی از مدیران، سرپرستان و کارشناسان این شرکت و به بهانه افتتاح خط تولید پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند IM30 ویژه فضای باز (Outdoor)، پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند A920Pro و همین‌طور صندوق‌های فروشگاهی هوشمند ابری E800 برگزار شد.

 

کاربرد اصلی پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند IM30، انجام عملیات پرداخت الکترونیک در فضاهای باز (Outdoor) و دستگاه‌های سلف‌سرویس یا Vending Machine هاست. بنابراین مکانیزه‌شدن پرداخت الکترونیک در جایگاه‎‌های سوخت‌گیری از طریق این کارتخوان هوشمند میسر شده و این جایگاه‎‌ها یکی از مکان‌های اصلی استفاده از این راهکار می‌باشند. راهکار IM30 با دارابودن استانداردهای IP و IK و تاییدیه‌های افتا کلیه مراحل دریافت استانداردهای خارجی و داخلی را با موفقیت گذرانده است. همچنین از صندوق‌های فروشگاهی هوشمند ابری E800 می‌توان برای Cloud-Based کردن سیستم مدیریت یک کسب‌وکار آنلاین استفاده کرد. این صندوق‌های هوشمند فروشندگان را از نصب کارتخوان مجزا بی‌نیاز کرده و با یکپارچه‌کردن نرم‌افزار و سخت‌افزار فروشگاه، موجب تسهیل پرداخت برای مالک کسب‌وکار و مشتری می‌شود. پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند A920Pro نیز با بهره‌‎گیری از پلتفرم اندرویدی موجب ایجاد پیوند بین فین‌تک‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت الکترونیک شده و امکان ارائه سرویس‌های نوآورانه در نقطه فروش را فراهم می‌کند. هر سه این راهکارها به دلیل مجهزبودن به سیستم‌عامل اندروید ظرفیت توسعه و پشتیبانی فوق‌العاده‌ای برای بهبود فرآیندهای کسب‌وکاری دارند.

 

در سایت تولید توسن‌تکنو و در بخش تولید کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک، تولید سالانه ۴۲۴ هزار دستگاه انواع پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند اندرویدی باسیم و بی‌سیم و صندوق فروشگاهی هوشمند ابری هدف‌گذاری و اجرایی شده است. این در حالی است که برای راه‌اندازی این سایت، بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده و سرمایه در گردش این پروژه نیز بالغ بر ۸۶۰۰ میلیارد ریال می‌باشد. همچنین برای بهینه‌سازی فرآیند تولید در این سایت از سیستم مدیریت خط تولید هوشمند بهره برده شده است که تمامی مراحل تولید و توسعه آن توسط متخصصین شرکت توسن‌تکنو طراحی و پیاده‌سازی شده است.

 

تولید کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک هوشمند و ماشین‌های بانکی در داخل کشور، کاهش وابستگی کشور در خصوص تأمین سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مورد نیاز صنعت پرداخت الکترونیک و بانکی کشور، انتقال تکنولوژی‌های روز دنیا به داخل کشور نظیر سرویس احراز هویت آنلاین از طریق تشخیص چهره و اثر انگشت و همین‌طور کمک به ایجاد اشتغال در صنایع مختلف از قبیل پتروشیمی، فولاد، الکترونیک و پلاستیک از جمله موارد حائز اهمیت در راه‌اندازی این سایت تولید بوده است.

 

این مراسم در حالی برگزار شد که نزدیک به ۳ سال از راه‌اندازی سایت تولید توسن‌تکنو گذشته است و در حال حاضر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ۵۰۰ نفر در فرآیند تولید محصولات این سایت نقش ایفا می‎‌کنند. شرکت توسن‌تکنو از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید راهکارهای مورد نیاز صنعت فناوری‌های مالی است که در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده و بر اساس ارزیابی سال گذشته سازمان مدیریت صنعتی موفق به کسب رتبه ۱۷۷ در لیست ۵۰۰ شرکت برتر ایران (IMI-100) شده است. این شرکت با دارابودن بیش از ۹۵ درصد سهم بازار ماشین‌های بانکی خودگردان و ۳۵ درصد سهم بازار پایانه‌های پرداخت الکترونیک کشور از پیشتازان صنعت فناوری‌های مالی ایران به شمار می‌رود. شایان ذکر است که این شرکت با داشتن بیش از ۹۰ دفتر نمایندگی فعال در سراسر کشور توانسته است خدمات پس از فروش مطلوب به بیش از ۱۶ بانک و بالغ بر ۲۰ شرکت پرداخت الکترونیک ایران ارائه نماید.

 

در ادامه تصاویری از این رویداد قابل مشاهده است.

رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی از خط تولید کارتخوان‌های هوشمند توسن‌تکنو با حضور معاون رئیس‌جمهور

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
50%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
50%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر