در حال خواندن
فایل صوتی مرور اتفاقات اخیر و برنامه‌های شاپرک در سال ۱۴۰۰ منتشر شد
0

فایل صوتی مرور اتفاقات اخیر و برنامه‌های شاپرک در سال ۱۴۰۰ منتشر شد

نویسنده:  علی اصغر افتاده1400-02-11

رادیو اینترنتی عصر پرداخت

بهمن‌­ماه سال گذشته بود که برای اولین بار با مدیرعامل شرکت شاپرک در گفت­‌وگویی شفاف و صریح، چالش‌های صنعت پرداخت را مرور کردیم. در بخشی از این گفت­‌وگو قرار شد برخی از موضوعات، همچون تغییرات در قرارداد جدید شرکت­‌های پرداخت به جهت افزایش اهرم­‌های نظارتی، بررسی دقیق­‌تر و احتمال تغییر نظام پرداخت کارمزد و برخی دیگر از موضوعات در سال جدید از سوی شاپرک دنبال شود.

با توجه به اینکه در هفته گذشته، شرکت شاپرک اقدام به بستن ۴۱۰۰ درگاه متخلف در حوزه پرداخت‌­یاری کرد، این موضوع و سایر موارد، از جمله سکوت شاپرک در برخی از موضوعات دستورالعمل ابلاغی شاپرک در سال ۹۲، فروش سهام شرکت­‌های PSPبه شرکت­‌های خارج از فضای صنعت بانکی، سرانجامِ پدیده شوم قمار و کارمزدخواهی، برخورد با PSP‌هایی که سهم بازارشان را طبق تعهدات مجوزی، هنوز کسب نکرده‌اند و بسیاری از موضوعات جذاب دیگر، ما را بر آن داشت بار دیگر با مدیرعامل شاپرک، گفت­‌وگوی صریحی داشته باشیم.

از این رو در این گفت‌­وگوی آنلاین از سلسله نشست‌­های بانکداری و اقتصاد دیجیتال با عنوان «مرور اتفاقات اخیر و برنامه‌های شاپرک در سال ۱۴۰۰» که با حضور کاظم دهقان، مدیرعامل شرکت شاپرک برگزار شد، برنامه­‌های این مجموعه در سال جاری، موردبحث و تبادل­‌نظر قرار گرفت.

ماحصل این گفت­‌وگو، پیش­روی شماست.

حامی این برنامه، شرکت زرین­‌پال است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر