در حال خواندن
از پروژه تغییر هویت بصری سپهر تا رونمایی از محصولات جدید
0

از پروژه تغییر هویت بصری سپهر تا رونمایی از محصولات جدید

نویسنده:  عبداله افتاده1402-09-04

حمزه آقابابائی، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر با اشاره به اینکه با توجه به سیاست گذاری بانک صادرات، تلاش شده که این شرکت به لحاظ زیرساختی و کسب سهم بازار تجهیز شود، گفت: در همین رابطه نیاز داشتیم که با شکل و شمایل جدیدی، در بازار حاضر شویم و بنابراین پروژه تغییر هویت بصری این شرکت را تعریف و طراحی کردیم.

از پروژه تغییر هویت بصری سپهر تا رونمایی از محصولات جدید
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حمزه آقابابائی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در استیج سخنکده متن در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، تعریف و طراحی هویت بصری این شرکت را از اقدامات انجام شده، برشمرد.

آقابابایی با اشاره به اینکه با توجه به سیاستگذاری بانک صادرات، تلاش شده که پرداخت الکترونیک سپهر به لحاظ زیرساختی و کسب سهم بازار تجهیز شود، گفت: در همین رابطه نیاز داشتیم که با شکل و شمایل جدیدی، در بازار حاضر شویم و بنابراین پروژه تغییر هویت بصری این شرکت را تعریف و طراحی کردیم.
مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر با بیان اینکه متناسب با پروژه، بازآفرینی هویت بصری آغاز شده است، عنوان کرد: فاز نخست این پروژه آغاز شده و اصالت وجودی ما را وزین کرده است که در آینده ادامه خواهد یافت و فازهای تکمیلی را طی خواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ارایه محصولات کاربردی متناسب با نیاز نسل z و y خاطرنشان کرد: در همین راستا، اپلیکیشن پاسینو را رونمایی کردیم. پاسینو تلفیق کلمه innovation و پاس است.

آقابابائی افزود: باشگاه مشتریان (پاس‌تو) که شامل دارندگان کارت و پذیرندگان هست را نیز در این همایش رونمایی کردیم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر معتقد است این دو محصول می تواند چه به لحاظ سهم بازار و چه به لحاظ تجربه مفید برای مشتری، در آینده برای شرکت تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: در حوزه مشارکت با پرداختیارها، محصول فروشگاه ساز سپهر استور را رونمایی کردیم. همچنین در قالب مشارکت با مجموعه های فینتکی، توسعه بازار شرکت و خلق ارزش برای مشتریان را پیگیری خواهیم کرد.

آقابابائی افزود: در نظر داریم حداقل هر دوماه یکبار محصولی را لانچ کرده تا بتوانیم دربازارهای جدید نیز ورود پیدا کنیم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در پایان عنوان کرد: اتفاق خوبی که در آینده نزدیک در شرکت رقم خواهد خورد بحث ورود به بازار بورس و افزایش سرمایه شرکت خواهد بود تا بتوانیم توسعه شرکت را در قالب تامین مالی درست شاهد باشیم.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر